سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکردش شاگردانش در بازی مقابل لاتزیو تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکردش شاگردانش در بازی مقابل لاتزیو تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش بامداد امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته سی‌ام سری A ایتالیا دست به کار بزرگی زدند و با نتیجه ۳ بر صفر لاتزیو را در ورزشگاه المپیکو شکست دادند و به رده ششم صعود کردند، پس از این بازی در گفت‌‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: تیمم عالی بازی کرد و ما بابت این پیروزی خرسندیم، اما با توجه به فشردگی برنامه بازی‌ها حالا به فکر رویارویی با یوونتوس هستیم.

وی افزود: می‌دانیم که حالا در رده ششم جدول رده‌بندی هستیم و باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم. در این بازی انرژی زیادی صرف کردیم، اما از تک‌تک بازیکنانم انرژی مثبتی گرفتم که این به من برای انتخاب‌هایم برای بازی بعد کمک می‌کند. این چهارمین بازی فصل ما در رقابت‌های سری A و جام حذفی مقابل یوونتوس خواهد بود. یووه در هفته‌های اخیر پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، اما ما هم وضعیت مشابهی داریم.

پیولی که در این دیدار به نظر می‌رسید فرانک کسیه را مأمور مهار سرگئی میلینکوویچ ساویچ کرده است، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: وقتی ما خودمان را برای بازی آماده می‌کنیم، باید قدرت حریف را به حداقل برسانیم. لاتزیو تیم بسیار باکیفیتی است و سعی کردند بین خطوط بازی کنند، اما هافبک‌های ما با تلاش زیادی که داشتند باعث شدند تا شکل خودمان را حفظ کنیم.

سرمربی میلان همچنین خاطر نشان کرد: ما در تمرینات واقعاً عالی کار می‌کنیم. همیشه گفته‌ام که من بازیکنانی مسئولیت‌پذیر دارم که به اهمیت پیراهنی که به تن دارند، واقف هستند. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی برای من و تیمم خواهد افتاد، اما تا آخرین لحظه روی نبردمان تمرکز خواهیم کرد تا حداقل میلان را به لیگ اروپا بازگردانیم. ما در حال حاضر نمی‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم، اما میلان باشگاهی باپرستیژ است و باید در رقابت‌های اروپایی حضور داشته باشد.

وی در پایان درباره ستاره سوئدی‌اش که از زمان ازسرگیری سری A برای اولین بار در ترکیب اصلی روسونری قرار گرفت و بعد از به ثمر رساندن گل دوم میلان از روی نقطه پنالتی، با شروع نیمه دوم جای خود را به آنته ربیچ داد و کل نیمه دوم را به مانند دستیار پیولی در کنار خط بود، خاطرنشان کرد: ابراهیموویچ با حضورش در ترکیب باعث افزایش کیفیت فنی و ذهنی تیم شد. کار با او مایه مباهات من است و خوشحالم که می‌بیننم چطور با هم‌تیمی‌هایش سر و کار دارد. حالا ما یک ماه دیگر در پیش داریم و باید با تمام قوا به پیش برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.