گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی بسیار سنگین و پراسترسی برای هر ۲ تیم بود چون وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی نداشتیم.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی بسیار سنگین و پراسترسی برای هر ۲ تیم بود چون وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی نداشتیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عبدالله ویسی پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی بسیار سنگین و پراسترسی برای هر ۲ تیم بود چون وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی نداشتیم. تلاش کردیم در طول هفته گذشته روی نقاط ضعف تیم کار کنیم تا خط دفاعی تیم محتاط‌تر بازی کند و هرچند گل اول را خوردیم خط دفاعی تیم در این بازی موفق بود.

وی افزود: از اینکه پس از دریافت گل اول در زمین حریف تیم از هم نپاشید خوشحالم. بازیکنان بسیار تلاش کردند و موفق شدیم تیم قدرتمند ذوب‌آهن را با ۴ گل شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: مطمئن هستم که جایگاه ذوب‌آهن رتبه فعلی این تیم نیست، همان‌طور که تمام کارشناسان اعتقاد دارند جایگاه واقعی پیکان این نیست. امیدوارم روند هر ۲ تیم در بازی‌های آینده بهتر شود.

ویسی در پاسخ به اینکه به نظر او با این برد تیمش از بحران خارج شده یا خیر، گفت: صد درصد؛ تیم ما به یک برد نیاز داشت تا بازیکنان به خودباوری برسند. هرچند به بازیکنان ایمان داشتم و همان‌طور که باخت‌های خود را فراموش می‌کردیم، با این برد نیز فکر نمی‌کنیم که همه چیز تمام شده و به بازی‌ آینده فکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کرد تیمش به ذوب‌آهن ۴ گل بزند، بیان داشت: خیر ولی در طول هفته گذشته تلاش بازیکنان را در تمرینات دیدم و از زمانی که تمرینات تیم پس از شکست برابر پرسپولیس درهفته بیست و دوم آغاز شد، بازیکنان به وضعیت مساعد بازگشتند و به خودباوری رسیدند. در مجموع می‌دانستیم ذوب‌آهن را شکست می‌دهیم اما نه با ۴ گل.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازیکنان جوانی که به میدان فرستاده بود، تصریح کرد: با توجه به آنالیزی که از ذوب‌آهن داشتیم مجبور شدیم این کار را انجام دهیم. آرش قادری هم در نیمه اول خوب بود و در مجموع جوانان خوبی داریم که آینده درخشانی خواهند داشت و از آنها بیشتر استفاده خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.