سرمربی ذوب‌آهن گفت: برد را به حریف هدیه دادیم چرا که موقعیت‌ها را به آن‌ها دادیم و مسیر پیکان را باز کردیم تا به سه امتیاز برسد.

به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ پس از شکست سنگین تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: واقعا هنوز نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و با این نتیجه‌ای که رقم خورد دقیقا چه شد. ما با یک گل جلو افتادیم و کنترل بازی را تقریبا در دست داشتیم اما بعد از آن شروع به اشتباهات فردی کردیم. برد را به حریف هدیه دادیم چرا که موقعیت‌ها را ما به آن‌ها دادیم. مسیر پیکان را باز کردیم تا به سه امتیاز برسد.

او ادامه داد: من هفت روز است که در فولادشهر هستم و به تازگی رسیدم. هنوز در حال شناسایی بازیکنان هستم و به طور کامل همه را نمی‌شناسم. طبیعی است که این اتفاق دوباره تکرار نشود و باید این باخت‌ها قطع شود. البته قبل از این صحبت‌ها بازیکنانم باید احساس مسئولیت بیشتری کنند چرا که بازیکنان هستند که باید خودشان را نشان دهند.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: گل اول‌، دوم و سوم روی اشتباه فردی به ثمر رسید. همه چیز دست به دست هم داد تا تیم ما افت کرد ولی باید جبران کنیم. هفت بازی مانده است که فینال هستند و باید به سراغ امتیازات باقی مانده برویم ولی من باور دارم که می‌توانیم از این حالت خارج شویم تا روزهای خوب ذوب‌آهن برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.