تیم فوتبال پیکان در دیداری که مهمان اصفهانی ها بود موفق شد به سه امتیاز شیرین و ارزشمند دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه خانگی میزبان تیم انتهای جدولی پیکان بودکه این بازی ۴ بر یک به سود پیکان خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا ایوان مارکوویچ در دقیقه ۱۵ برای ذوب آهن گل زد اما فراز امامعلی در دقیقه ۳۰ این گل را جبران کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم این تیم پیکان بود که توانسته بازی باخته را با پیروزی عوض کند و در دقیقه ۶۲ توسط شهریار معانلو به گل دوم دست پیدا کرد. با این حال این پایان کار شاگردان عبدالله ویسی نبود و فراز امامعلی در دقیقه ۸۵ گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در فاصله دو دقیقه مانده تا پایان بازی مهدی خلیل با گل به خودی برای چهارمین بار دروازه ذوب آهن را باز کرد تا پیکان به یک پیروزی بزرگ و شیرین دست پیدا کند و به جدا شدن از انتهای جدول امیدوار شود.

پیکان که با ۱۵ امتیاز تیم قعرنشین لیگ نوزدهم بود و گزینه نخست سقوط به لیگ دسته اول به شمار می رفت، با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و امیدهایش برای ماندن در لیگ برتر زنده ماند و یک پله در جدول صعود کرد و شاهین را با شکستی که برابر پرسپولیس متحمل شد به رده شانزدهم فرستاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.