سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید که در حال حاضر برنامه‌ای برای پس از پایان قراردادش با این باشگاه انگلیسی ندارد.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید که در حال حاضر برنامه‌ای برای پس از پایان قراردادش با این باشگاه انگلیسی ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که قرارداد کنونی‌اش با لیورپول تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد، می‌گوید ممکن است با پایان یافتن قراردادش با این باشگاه انگلیسی دست از مربیگری‌اش بکشد. این مربی آلمانی از زمانی که در سال ۲۰۱۵ هدایت سرخپوشان مرسی‌ساید را برعهده گرفته، این تیم را به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و از همه مهمتر به یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس که اولین قهرمانی این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس در ۳۰ سال گذشته است، رساند.

کلوپ ۵۳ ساله در گفت‌وگو با نشریه «میرر» انگلیس درباره اینکه آیا تصور می‌کند تا حدود ۷۰ سالگی به مربیگری ادامه دهد، گفت: فکر نمی‌کنم تا آن سن به مربیگری ادامه دهم. وقتی که در سال ۲۰۰۱ (در سن ۳۳ سالگی) به سرمربیگری روی آوردم با خودم گفت "خب، حالا ۲۵ سال قدرت آغاز شد". هفت سال و نیم در ماینتس سرمربیگری کردم و سپس هفت سال هدایت دورتموند را برعهده داشتم.

سرمربی آلمانی لیورپول که در پایان قرارداد کنونی‌اش با این باشگاه، دوره سرمربیگری‌اش ۲۳ سال و نیم خواهد شد، ادامه داد: برنامه‌ای برای پس از پایان قرارداد کنونی‌ام با لیورپول ندارم. زمانی هم که وقت بازنشستگی‌ام فرا برسد، امیدوارم همچنان سلامت باشم و بگویم" دوران فوق‌العاده‌ای بود و دوستش داشتم"، اما در حال حاضر دوست دارم ببینم که مربیان دیگر این کار را می‌کنند. امیدوارم روزی این روحیه درونی را پیدا کنم و بگویم "شما را بعداً خواهم دید، برای‌تان بهترین آرزوها را دارم، موفق باشید، عاشق همه شما هستم، اما درباره مسائل فوتبالی دیگر با من تماس نگیرید". برنامه‌ام پس از پایان دوران مربیگری‌ام این است.

وی گفت: باز هم تکرار می‌کنم که این فوق‌العاده است که فوتبال برای مردم بندر لیورپول چه معنا و مفهومی دارد. می‌پذیرم که در زندگی چیزهای مهمتر دیگری وجود دارد، اما بیشتر از هر چیزی فوتبال را دوست دارم و به هیمن خاطر همیشه می‌خواستم درگیر فوتبال باشم. عاشق فوتبال هستم و به همین خاطر به لیورپول علاقه دارم و آمدن به این تیم تصمیم آسانی بود. وقتی می‌خواستم به لیورپول بیایم، امیدوار بودم هواداران لیورپول آغوش‌شان را به روی سرمربی جدیدشان باز کنند و خودم هم آماده چالشی جدید با باشگاهی جدید بودم. از همان روز اول هم آن را حس کردم.

کلوپ خاطرنشان کرد: شور و شوقی که هواداران لیورپول به این تیم دارند، بی‌نظیر است. جایگاهی هم که مربیان در این تیم دارند، متفاوت از جایگاه مربیان در سایر تیم‌هاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.