سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید درباره چرایی تعویض هافبک پرتغالی‌اش در بازی با مایورکا توضیحاتی ارائه کرد.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید درباره چرایی تعویض هافبک پرتغالی‌اش در بازی با مایورکا توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که شاگردانش بامداد امروز (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر میهمان خود، مایورکا را از پیش‌‌رو بردارند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: پس از تساوی مقابل بارسلونا، نیاز به پیروزی در این بازی داشتیم. ما بازی را خوب شروع کردیم و به پاس‌های عرضی به یورنته و کاراسکو در جناحین چشم دوخته بودیم. در جریان بازی هم پیشرفت کردیم و می‌توانستیم نیمه اول گل‌های بیشتری هم ثمر برسانیم، اما در نهایت با دو گل برتری راهی رختکن شدیم.

وی افزود: همیشه خیلی مهم است که با قدرت در بازی‌های‌مان ظاهر شویم. در بازی مقابل تیم‌های لوانته، وایادولید و آلاوس ما به اندازه کافی موقعیت داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم. بازی‌ها ۹۰ دقیقه هستند و ما باید خود را برای هر اتفاقی که ممکن است رخ دهد و البته کسب سه امتیاز آماده کنیم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید همچنین درباره مهاجم برزیلی‌الاصلش که در دقیقه ۶۲ به جای آلوارو موراتا، زننده دو گل اتلتیکو در این دیدار وارد بازی شد، اظهار داشت: کاستا در دیدار با بارسلونا ۷۰ یا ۸۰ دقیقه بازی کرده بود و امروز ۳۰ دقیقه در فرم و شکل خوبی بازی کرد. دیه‌گو حالا استراحت خواهد کرد و او را سرحال برای بازی با رئال بتیس در اختیار خواهیم داشت.

سیمئونه همچنین درباره بیرون کشیدن ژائو فلیکس در دقیقه ۵۴ بازی خاطرنشان کرد: ما واقعاً به کیفیت بازی، استعداد و سبک بازی ژوائو فلیکس اعتقاد داریم و به او در زمین نیاز داریم. ما روی هدف تیم و باشگاه تمرکز داریم و در شخصیت‌ها متوقف نمی شویم. بر اساس تقویت شخصیت‌ها، ما به دنبال بهبود کیفیت تیم هستیم. اگر ما روی بازیکنان به صورت انفرادی تمرکز کنیم، خطرناک است.

وی در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ژوائو در بازی مقابل اوساسونا عالی بود و بازی‌های خوب دیگری را هم از خود به نمایش گذاشته است. در این بازی اما او روی فرم نبود و درک می‌کند که تیم به خصوصیاتی دیگر از جمله ویژگی‌های ویتولو نیاز داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.