اسطوره بارسلونا برای هدایت این تیم به این باشگاه بازخواهد گشت.

اسطوره بارسلونا برای هدایت این تیم به این باشگاه بازخواهد گشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد ژاوی هرناندس پیشنهاد باشگاه بارسلونا برای سرمربیگری آبی‌واناری‌ها را پذیرفته است و با پایان فصل جاری، مأموریتش را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.

روند نه‌چندان خوبی که بارسلونا با کیکه ستین در پیش گرفته، باعث نارضایتی مدیران این باشگاه کاتالونیایی شده و آنها را از همین حالا به این فکر واداشته تا سرمربی خود را تغییر دهند. در همین راستا آنها که در ماه ژانویه هم مذاکراتی با ژاوی داشتند، در نهایت موفق شدند موافقت اسطوره باشگاه را برای قبول هدایت بارسا بگیرند.

کیکه ستین که در ماه ژانویه جانشین ارنستو والورده شد، تیم تحت‌هدایتش در حال حاضر صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به رئال مادرید واگذار کرده و گفته می‌شود ستاره‌های بارسا هم رابطه خوبی با او ندارند.

ژاوی ۴۰ ساله هم که بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ برای تیم اصلی بارسلونا بازی می‌کرد، پیش از این بارها از رویایش برای سرمربیگری این تیم سخن گفته است. او از سال ۲۰۱۹ در اولین تجربه سرمربیگری‌اش هدایت السد قطر را برعهده دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.