تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی به رکورد پنج پیروزی متوالی در لیگ دسته اول رسیده که این باشگاه از لحاظ مالی نیز وضعیت خوبی را رقم زده است.

تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی به رکورد پنج پیروزی متوالی در لیگ دسته اول رسیده که این باشگاه از لحاظ مالی نیز وضعیت خوبی را رقم زده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال خوزستان که فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرده است، بعد از بحرانی که در بحث نتیجه‌گیری و مدیریتی طی کرده است، الان به روند نسبتاً مطلوبی دست پیدا کرده است. این تیم با هدایت امیر خلیفه‌اصل به‌عنوان اولین تجربه سرمربیگری‌اش در پنج بازی قبلی خود به پیروزی رسیده است تا از انتهای جدول به رتبه هشتم برسد. از نکات فنی دیگر استقلال خوزستان اینکه فرزین گروسیان دروازه‌بان این تیم در ۹ بازی دور برگشت تنها دو گل دریافت کرده و هفت کلین‌شیت را به نام خود ثبت کرده است.

این باشگاه که با قهرمانی در فصل ۹۵-۱۳۹۴ به «لستر سیتی» ایران معروف شده در بحث مدیریتی نیز از ۲۱ میلیارد تومان بدهی تاکنون ۱۷ میلیارد را تسویه کرده است. همچنین با پیگیری‌های نادر یوسفی مدیرعامل گروه ملی ایران و فاضل بختیاری مدیرعامل باشگاه تاکنون ۷۰ درصد از مبالغ قرارداد‌ اعضای تیم پرداخت شده است.

در حالی که خیلی از باشگاه‌های عنوان‌دار و قدیمی فوتبال ایران زمانی که به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند، معمولاً وضعیتی بحرانی و نامطلوبی را سپری می‌کنند، اما می‌توان با این روند به باشگاه استقلال خوزستان که آخرین قهرمان لیگ برتر قبل از سه دوره قهرمانی پیاپی پرسپولیس است، خیلی امیدوار بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.