بازی‌های هفته بیست‌و‌نهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با برد قاطع تیم فوتبال اینتر مقابل برشا در ورزشگاه سن‌سیرو دنبال شد.

بازی‌های هفته بیست‌و‌نهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با برد قاطع تیم فوتبال اینتر مقابل برشا در ورزشگاه سن‌سیرو دنبال شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از هفته بیست‌و‌نهم سری A، چهارشنبه شب دو بازی برگزار شد که در مهمترین‌شان تیم فوتبال اینتر میهمان قعرجدولی خود برشا را با نتیجه ۶ بر صفر در هم کوبید.

گل‌های اینتر را در این بازی اشلی یانگ در دقیقه ۵، الکسیس سانچس در دقیقه ۲۰ (پنالتی)، روبرتو دآمبروسیو در دقیقه ۴۵، روبرتو گالیاردینی در دقیقه ۵۲، کریستین اریکسن در دقیقه ۸۴ و آنتونیو کاندروا در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند. با این نتیجه نوزدهمین برد اینتر در این فصل سری A رقم خورد و این تیم با ۶۴ امتیاز در رده سوم جدول جایگاه خود را مستحکم کرد. برشای ۱۸ امتیازی هم بیش از پیش به سری B نزدیک شد.

گلی که سانچس در این بازی به ثمر رساند اولین گل او از ششم مهر ۹۸ و در مجموع دومین گل او در ۲۰ بازی‌اش برای اینتر در تمامی رقابت‌ها بود. اولین گل او در بازی مقابل سامپدوریا در سری A به ثمر رسیده بود.

در دیگر بازی امشب سری A، بولونیا در دیداری خانگی مقابل کالیاری یک - یک مساوی کرد.

از ۱۵ دقیقه بامداد پنجشنبه ۴ بازی دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

فیورنتینا - ساسولو هلاس ورونا - پارما اسپال - میلان لچه - سامپدوریا

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.