پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت که شرافتش را به خاطر یک مسابقه فوتبال خدشه‌دار نخواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت که شرافتش را به خاطر یک مسابقه فوتبال خدشه‌دار نخواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگوی رادیویی با برنامه گل طلایی، درباره شایعات اخیر اظهار داشت: جواد نکونام از بستگان نزدیک من است. شایعه‌هایی ایجاد کرده‌اند که با سید مهدی سیدعلی کدهایی رد و بدل کرده‌ام، اما او جزو داوران سالم کشورمان است. در بازی با تراکتور من از سیدعلی انتقاد کرده بودم که موجب ناراحتی او فراهم شده بود. سه سال پیش در مجموعه‌ای با هم آشتی کردیم و از آن عکس، شایعه تبانی کردن ما را پخش کردند.

وی با اشاره به فحاشی‌های اخیر به خودش گفت: به حجازی و پورحیدری نیز ناملایماتی می‌شد، اما آنها جوانمردانه جنگیدند و هواداران تاکنون هم آنها را دوست دارند.

بازیکن پیشین پرسپولیس به رصد دقیق دستگاه های نظارتی اشاره کرد و گفت: من کارمند شهرداری تهران هستم، اما ویلاسازی نمی‌کنم و مایلم که این امر توسط مسئولین بررسی شود. همچنین با وجود پیشنهادهای متعدد برای فعالیت به عنوان کمک مربی و سرپرست، هیچ‌کدام از پیشنهادها را قبول نکردم و حتی مشاور تیمی هم نیستم.

ابوالقاسم‌پور ادامه داد: دوست دارم بررسی این موضوع از من وخانواده‌ام شروع شود تا افراد به راحتی نتوانند تهمت بزنند. من به خاطر یک بازی و یک امتیاز، شرافتم را خدشه‌دار نمی‌کنم. حقیقتاً دوست دارم دستگاه‌های نظارتی به این امر وارد شوند و آن را بررسی کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )