مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان با انتقاد از اتفاقات رخ داده در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال، از سرمربی تیم مس انتقاد کرد و گفت: تا آخر پیگیر شکایتمان هستیم.

علیرضا جنتی مدیر عامل باشگاه گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقات و درگیری های فینال برگشت لیگ برتر فوتسال بین دو تیم مس و گیتی پسند گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده در کشور و تعطیلی مسابقات از حدود یک ماه و نیم قبل در هیأت رئیسه سازمان لیگ تصمیم بر برگزاری آبرومند و طبق پروتکل های بهداشتی را گرفتیم و آرش جابری به عنوان سرپرست این سازمان وظیفه اجرای فینال را در دو بازی رفت و برگشت به عهده گرفت. در این دو بازی آنچه در حیطه سازمان لیگ بود به بهترین نحو به اجرا درآمد.

مدیر عامل گیتی پسند ادامه داد: با هماهنگی انجام شده در سازمان لیگ ، هیأت فوتبال استان و باشگاه توانستیم بازی رفت را در بهترین شرایط برگزار کنیم و همچنین بازی برگشت نیز با تمهیدات ویژه سازمان لیگ در حال برگزاری بود .

جنتی تصریح کرد: من شب قبل از بازی برگشت در تبریز در جلسه هیأت رئیسه که کلیه اعضا، ضیغمی مشاور مدیر عامل شرکت ملی مس ایران، دبیر هیأت فوتبال تبریز و مدیر عامل باشگاه مس هم حضور داشتند به صراحت اعلام کردم که در بازی دور رفت همانطور که همگان در پخش تلویزیونی دیدند بعد از اتمام بازی سرمربی حریف با مشت های گره کرده صحنه های زشتی را رقم زد.

وی افزود: از مدیر عامل و مشاور مس خواستم که جلوی این حرکات در بازی برگشت گرفته شود که خدای ناکرده باعث تنش نشود و تنها عاملی که می تواند باعث جنجال شود، حرکات این فرد است.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت : من شب قبل اعلام کردم در صورت باخت نیز راه خودمان را در فوتسال ادامه خواهیم داد و اخلاق را نمی بازیم، ولی متأسفانه این بازی زیبا و دلچسب که به گفته اکثر کارشناسان فراتر از آسیا بود، با ندانم کاری یک شخص آبروی فوتسال ایران را زیر سئوال برد و خستگی را به تن خانواده فوتسال ایران گذاشت .

مدیر عامل گیتی پسند خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی شهرستان تبریز هم گله مندیم چون ما مهمان آنها بودیم و آنها رسم مهمان نوازی را به‌جا نیاوردند و بازیکنان ما را که حدود ۹۰ دقیقه در سالن دویده بودند، با گاز فلفل بدرقه کردند. البته ما از طریق وکلای خودمان و سازمان قضائی نیروهای مسلح پیگیر موضوع هستیم .

وی در پایان ضمن عذرخواهی از جامعه فوتسال از کمیته انضباطی درخواست کرد با خاطیان این جنجال آفرینی برخورد قاطع صورت گرفته و هرگونه رأیی مورد تمکین این باشگاه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.