با شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم منتخب هفته بیست و دوم این رقابت‌ها به انتخاب مربیان تیم‌ها مشخص شد.

با شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم منتخب هفته بیست و دوم این رقابت‌ها به انتخاب مربیان تیم‌ها مشخص شد. گروه ورزشی خبرگزاری تسنیم در لیگ نوزدهم همانند چهار دوره گذشته لیگ برتر فوتبال در پایان هر هفته از مسابقات، با نظرخواهی از مربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، ۱۱ بازیکن برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

روش کار به این صورت است که سرمربیان، مربیان یا آنالیزور‌های ۱۶ تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را معرفی می‌کنند. خبرگزاری تسنیم دخالتی در انتخاب برترین‌های هفته ندارد و صرفاً از مربیان یا آنالیزورها نظرخواهی کرده و بدون اینکه نامی از آنها ببرد، نظرات‌شان را منعکس می‌کند.

تیم منتخب هفته بیست‌ودوم مسابقات لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌‌بان: علیرضا حقیقی (نساجی مازندران)

مدافعان: پیام ملکیان (نفت مسجدسلیمان)، سیدمحمد قریشی (صنعت نفت آبادان)، محمد طیبی (سپاهان) و وحید حیدریه (فولاد)

هافبک‌ها: علی‌اصغر عاشوری (نساجی مازندران)، سعید صادقی (شهر خودرو)، محمود مطلق‌زاده (صنعت نفت آبادان) و محمد کریمی (سپاهان)

مهاجم: مهدی عبدی (پرسپولیس) و شیمبا (فولاد)

نکته جالب در تیم منتخب هفته بیست و دوم، حضور بازیکنانی از تیم‌های نساجی، نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت آبادان، فولاد، سپاهان، شهر خودرو و پرسپولیس است که رنگ لباس این تیم‌ها زرد و قرمز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.