باشگاه بارسلونا با اعلام رسمی جذب میرالم پیانیچ جزئیات قرارداد جذب هافبک بوسنیایی یوونتوس را اعلام کرد.

باشگاه بارسلونا با اعلام رسمی جذب میرالم پیانیچ جزئیات قرارداد جذب هافبک بوسنیایی یوونتوس را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دقایقی پس از اعلام رسمی انتقال آرتور ملو به یوونتوس، باشگاه بارسلونا نیز معاوضه هافبک برزیلی‌اش با میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بانوی پیر را تأیید کرد.

بارسایی‌ها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که پیانیچ را به‌عنوان بخشی از رقم انتقال ملو به یوونتوس (در ازای ۶۰ میلیون از ۷۲ میلیون یوروی رقم قرارداد ملو با یوونتوس منهای پاداش‌ها) جذب کرده‌اند و پنج میلیون یوروی دیگر هم به‌عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد این بازیکن به رقم قرارداد وی افزوده می‌شود. در حقیقت یوونتوس علاوه بر ملو ۱۲ میلیون یوروی دیگر هم به بارسا می‌پردازد و ۱۰ میلیون یورو نیز در صورت محقق شدن یکسری بند‌های مندرج در قرارداد این بازیکن به‌عنوان پاداش به تیم کاتالان‌ پرداخت خواهد شد.

در حالی که قرارداد یوونتوس با ملو پنج ساله است، بارسلونا با پیانیچ قراردادی چهار ساله منعقد کرده که غرامت فسخ آن ۴۰۰ میلیون یوروست.

پیانیچ ۳۰ ساله نیز مانند ملوی ۲۳ ساله تا پایان فصل جاری در کنار تیم فعلی‌اش خواهد ماند و از فصل آینده به تیم جدیدش ملحق می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.