فیفا با تاریخ ارائه شده از سوی AFC برای ادامه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موافقت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. همه تیم های حاضر در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خود را آماده دور برگشت می‌کردند که شیوع ویروس کرونا باعث شد تا این بازی ها به تعویق بیفتد.

AFC برای برگزاری ادامه بازی‌ها دو ماه اکتبر و نوامبر را پیشنهاد داد که فیفا با این پیشنهاد موافقت کرده است، البته هنوز کشور میزبان انتخاب نشده چرا که قرار است ادامه بازی ها بدون تماشاگر و به میزبانی یک کشور باشد که به احتمال خیلی زیاد این کشور قطر است.

اما روزنامه الوطن نوشت که AFC تاریخ برگزاری مرحله نهایی انتخابی را هم به فیفا پیشنهاد داده که با موافقت آنها همراه شده است.

مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دو گروه ۶ تیمی برگزار خواهد شد.

AFC پیشنهاد داده که دو بازی از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ماه مارس ۲۰۲۱، چهار بازی در ماه ژوئن ۲۰۲۱، یک بازی در ماه سبتامبر، یک بازی در اکتبر و دو بازی در ماه نوامبر ۲۰۲۱ برگزار شوند و همچنین قرار است که پلی آف آسیا در ماه مارس ۲۰۲۲ برگزار شود.

طبق اعلام الوطن، فیفا با این تاریخ های پیشنهاد از سوی AFC موافقت کرده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی عملکرد خوبی از خود نشان نداده و کار سختی برای صعود به مرحله نهایی انتخابی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.