مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت : تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیات رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و دخالت کارکنان و مدیران وزارت ورزش و جوانان کذب محض است.

به گزارش ایسنا، مرتضی فلاح پیرامون اظهارات رییس اسبق فوتبال کشورمان گفت: به کار بردن لفظ دلالی برای اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی وزارت ورزش و جوانان، برای اولین بار در ادبیات ورزش کشور از سوی دکتر دادکان بیان شده و بسیار عجیب ،سوال برانگیز و مبهم است و از همه مهمتر مصداق بارز توهین و نشر اکاذیب به مدیران و مسوولان وزارت ورزش و جوانان است.

وی توضیح داد: تشویش اذهان عمومی نسبت به برخی مشکلات از جمله اساسنامه فدراسیون فوتبال و به کار بردن لفط دلالی وزارت ورزش و جوانان براساس کدام مصداق و مستند بیان شده و چه معنی و مفهومی دارد و از همه مهمتر خارج از دایره اخلاق است که خودرا مبرا از هرگونه اشکال ، ایراد و خطا در محضر خدا و مردم تصور کنیم و با بی انصافی،کارکنان و مدیران یک دستگاه دولتی را به باد نقد گرفته وبا ادبیات توهین آمیز، آنها را به دلالی متهم کنیم ، بنابراین این حق برای کارکنان این وزارتخانه برای پیگیری ادعاهایی که مطرح شده طی فرآیند قانونی محفوظ خواهد بود.

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیات رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و دخالت مدیران وزارت ورزش و جوانان کذب محض است. وی حفظ منافع و مصالح ملی را مهم برشمرد و اظهار کرد: اگر زمانی برخی افراد خلاف منافع ملی حرکت کرده ، اکنون در این برهه از زمان ضروری است، بدون فرافکنی و بدون حب و بغض ها در چنین چالش هایی به جای ایجاد شبهه برای بیگانگان و فرافکنی نسبت به دستگاه متولی ورزش کشور ،منافع ملی و بین المللی کشورمان حکم می کند با نقدها و نظرهای سازنده به ورزش کمک کرده و به آبرو و حیثیت کشور بیاندیشند.

فلاح در پایان تصریح کرد: باید پذیرفت که انتقاد سازنده باید با واقعیت تطبیق داشته باشد و اینکه برخی اشخاص بااهداف خاص، نقدهای غیرمنصفانه و فاقد وجاهت را در رسانه ها با ادبیات غیراخلاقی بیان نمایند تا از این طریق به اهداف مدنظر برسند، دارای ایراد اساسی است و اگر به حقوق اشخاص و کارکنان یک دستگاه دولتی انتقادی هست، باید با رعایت موارد قانونی و عدل و انصاف سخن بگوئیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.