با وجود این که شرایط برگزاری یک بازی فوتسال با فوتبال متفاوت است اما درستورالعمل‌های بهداشتی این دو رشته در زمان وجود کرونا تفاوتی با هم ندارد.

به گزارش ایسنا، با مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تیم‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال مجوز شروع تمرینات را دریافت کرده‌اند که این مجوز برای تیم‌های فوتسال هم قابل اجراست و دو تیم فینالیست لیگ برتر فوتسال و چند تیم لیگ دسته اول که بازی‌های آن‌ها باقی مانده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را شروع کرده یا در شرف آغاز کردن هستند.

در این میان چند تیم بدون تست کرونا استارت زدند که با واکنش سازمان لیگ فوتسال همراه شد؛ هم‌چنین وجود دو بازیکن مبتلا به کرونا در تیم مس سونگون این شائبه را به وجود آورد که شاید تمرینات یا بازی‌های این تیم تعطیل شود اما سازمان لیگ فوتسال تاکید کرده که آیین‌نامه متفاوتی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فوتسال وجود ندارد و همان مواردی که در فوتبال لازم الاجراست و برای هیات‌های فوتبال استان‌ها ارسال شده است برای فوتسال نیز در نظر گرفته خواهد شد؛ مثلا بازی‌های یک تیم در صورت داشتن ۵ بازیکن کرونایی لغو می‌شود.

سازمان لیگ فوتسال از تیم‌ها خواسته که تمامی موارد این آیین‌نامه را رعایت کرده و مسائل بهداشتی را برای مقابله با کرونا در نظر بگیرند. هم‌چنین از آن‌جایی که هنوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش در مورد شروع تمرینات و بازی‌های تیم‌های دسته دومی تصمیمی نگرفته است به همین دلیل نیز لیگ دسته دوم فوتسال که در شرف آغاز شدن بود متوقف مانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.