کاپیتان تیم فوتبال استقلال ضمن تشریح وضعیت این تیم در ایام آماده‌سازی برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال، ابراز امیدواری کرد که ادامه لیگ برتر با سلامتی بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها همراه باشد.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در خصوص شروع مسابقات لیگ برتر گفت: تمرینات ما از سر گرفته شده است و مربیان به ما تمرینات منظم داده‌اند. هنوز کرونا وجود دارد و کسی نمی‌تواند انکار کند. گفته شده آمار هم بیشتر شده است و سوالی که این‌جا می‌ماند، این است که بازیکنان برای خودشان نه اتحادیه‌ای دارند، نه بیمه‌ای و نه پشتوانه‌ای؛ و اگر بازیکنی کرونا گرفت، کدام نهاد او را حمایت خواهد کرد؟! ما دوست داریم بازی‌ها برگزار شود و می‌خواهیم سر کار خود بیایم تا مردم سرگرم شوند و فوتبال تیم محبوب خود را ببینند.

او در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که وضعیت لیگ برتر فوتبال و باشگاه استقلال را با زیرساخت بهداشتی کشورهای خارجی مقایسه کرد؟ خاطرنشان کرد: قطعا پروتکل‌های تعیین شده، خیلی خوب است اما ما امکانات این پروتکل‌ها را نداریم و ضمانتی در این رابطه وجود ندارد.

غفوری در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر، افزود: من دوست دارم بازی‌ها برگزار شود و امیدوارم کسی به ویروس کرونا مبتلا نشود چون می دانم کسی حمایت نمی‌شود. من پیشنهاد خاصی ندارم و باید ستاد کرونا و فدراسیون پزشکی در این رابطه صحبت کنند و بازی‌ها را به بهترین شکل برگزار کنند.

کاپیتان استقلال در خصوص شرایط تیم‌های لیگ برتر با توجه به شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: به نظر من مسئولان باید پاسخگو باشند که این وضعیت چطور پیش آمده و این‌که به این فکر کرده‌اند که در اهواز چه شرایطی وجود دارد؟ باید شفاف شود که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. امیدوارم کسی به این بیماری متبلا نشود.

او درباره وضعیت آمادگی استقلال، گفت: یک‌سری برنامه‌ها به ما داده شد که بازیکنان با آن‌ها دوران تعطیلات را گذراندند و شرایط بدی نداشتیم. به نظرم تا آغاز مسابقات وضعیت بدی نداریم و امیدوارم که شروع پرقدرتی داشته باشیم.

غفوری در خصوص مطالبات بازیکنان استقلال هم گفت: ما حدود ۵۰ درصد مطالبات خود را گرفته‌ایم و با باشگاه تعامل می‌کنیم. مدیرعامل استقلال تازه به مجموعه اضافه شده است و ما هم کمک می‌کنیم که او در باشگاه موفق باشد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال مدعی شد: متاسفانه هیات‌مدیره‌هایی که در استقلال بودند، جز دروغ چیزی از آن‌ها نشنیدیم. آقای خلیل‌زاده آمد و صحبت کرد و به تعهدات خود عمل نکرد و جلوی چشمان من دروغ گفت. امیدوارم آقای سعادتمند کارش را به نحو احسن انجام دهد و جفایی که در این چند سال به هواداران شده، جبران شود.

غفوری در خصوص مسائلی که درباره کارگزار قبلی باشگاه استقلال با اسماعیل خلیل‌زاده مطرح است، خاطرنشان کرد: من در این خصوص شایعاتی را شنیده‌ام اما چک برگشتی شرکت آقای خلیل‌زاده دست من است و روز گذشته آقای خاکساری مصاحبه کرده بود که ما پای قرارداد خود هستیم، که من با دیدن مصاحبه او خنده‌ام گرفت. آن فرد در مصاحبه تعهد دارد؟ این چه تعهدی است که باید این‌طور باشد که چک برگشتی شرکت آن دست من باشد؟ می‌گویند این شرکت منتسب به آقای خلیل‌زاده است. اما هرچه هست، به نظرم صداقت قطعه گم‌شده استقلال است و امیدوارم هرکسی که وارد باشگاه می‌شود، لیاقت حضور در این باشگاه را داشته باشد.

کاپیتان استقلال افزود: وقتی بخش مدیریت ناهماهنگ است، به تیم ضربه خواهد زد و بازیکنان ناامید می‌شوند. حالا هر چقدر هم بگوییم که تمام تلاش خود را می‌کنیم اما باید این را بدانیم ترکش‌های این مساله به ما می‌خورد. این که هرکس بخواهد خودش را خوب جلوه بدهد، کاری از پیش جلو نمی‌رود و امیدوارم یک تیم دلسوز پای کار بیاید و به استقلال سر و سامان درست، پرداختی به‌موقع و نتیجه مطلوب بدهد.

غفوری در خصوص جزئیاتی که در خصوص کارگزار باشگاه استقلال مطرح می‌شود، گفت: این مسائل مربوط به اسناد رسمی باشگاه است و باید از آن‌هایی که قرارداد را امضا کرده‌اند پرسیده شود، باید در این خصوص شفاف‌سازی کاملی صورت بگیرد.

او در پایان در خصوص فشردگی مسابقات و وضعیت جسمی بازیکنان، گفت: به نظر من باید کمیته‌ای متشکل از کارشناسان و مربیان بدنساز تشکیل شود که نظر بدهند و برای بازی‌ها یک برنامه‌ریزی درستی بکنند. ما فصل آینده را هم در پیش داریم و باید بهترین برنامه ممکن مد نظر ما باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )