مدیرعامل استقلال می‌گوید با هیچکس عهدی نبسته و مثل دیگران از فامیل و بستگانش در این باشگاه استفاده نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند در جمع خبرنگاران درباره شروع تمرینات آبی‌پوشان اظهار کرد: تمرینات تیم‌مان از تاریخ یکم خرداد شروع شده و این روزها بازیکنان‌مان در حال تمرین هستند. فردا دو نوبت تمرین داریم و ما دو زمین چمن آماده کردیم. امروز هم با یکی از بهترین سالن‌های بدنسازی کشور تفاهم نامه‌ای امضا خواهیم کرد و هیچ هزینه‌ای هم نمی‌دهیم. از مدیر محترم این مجموعه حرفه‌ای تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: ما پرداختی‌هایی داشتیم و با کمک یکی از دوستانم مطالبات دیاباته را پرداخت کردیم و در شرایط خوبی قرار داریم. همه عزیزان زحمت می‌کشند تا تیم‌مان بتواند با قدرت در مسابقات شرکت کند و همچنان می‌گویم یکی از مدعی‌های قهرمانی لیگ هستیم.

سعادتمند با بیان این‌که امروز خبری مبنی بر قومیتی بودن انتصابات در باشگاه استقلال منتشر شده، گفت: هیچکدام از انتصابات از دوستان شمالی نبودند و نمی‌دانم چرا گفتند افراد منصوب باشگاه همه شمالی هستند. در باشگاه استقلال با هیچکس عهدی نبستیم و فقط عهدمان با هواداران و منافع باشگاه است و مثل دیگران از فامیل و بستگان استفاده نمی‌کنیم و هر کسی که می‌تواند به باشگاه کمک کند از وجودش استفاده می‌کنیم.

او درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اضافه شدن سه عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: اعضای هیات مدیره و عزیزان ما زحمت می‌کشند و همه پای کار هستند. هیات مدیره با چهار نفر دارد کار می‌کند و اگر قرار بر اضافه شدن فردی باشد، با نظر مجمع آن چیزی که به نفع باشگاه خواهد بود صورت می‌گیرد. در رابطه با آقای خلف و روحی هم باید بگویم برای باشگاه زحمت کشیدند و همچنان از کمک‌شان استفاده می‌کنیم و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیرعامل استقلال درباره نامه آذری به سازمان لیگ برای لغو دیدار فولاد و استقلال و صحبت‌های جواد نکونام مبنی بر بازی نکردن این تیم به دلیل نیامدن بازی پاتوسی بازیکن خارجی‌ فولاد گفت: در رابطه با این مورد اطلاعی ندارم. ما هم دو بازیکن‌ داشتیم که به دلیل مشکلات مالی نیامدند ولی تلاش کردیم و آمدنشان حل شد. البته اعتقاد من این است سازمان لیگ که باید جلسه‌ای برگزار می‌کرد و نظرات مربیان و مدیران باشگاه‌ها را به صورت تخصصی جویا می‌شد و تصمیم بهتری می‌شد گرفت.

او اضافه کرد: اعتقادم این است که قهرمان باید در زمین مشخص شود و ما هم با یک بازی عقب افتاده، ۱۰ بازی دیگر داریم و در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و می‌توانیم حق مان را در زمین بگیریم. به دو دلیل هم موافقم و هم مخالف برگزاری لیگ هستم. دلیل موافقتم این است که مردم نشاط را دوست دارند و فکر می‌کنم مردم حس گذشته را باید به‌دست بیاورند و از آن‌ سمت هم سلامتی ورزشکاران مهم است و امیدوارم با رعایت پروتکل‌ها بازی‌ها به درستی انجام شود.

سعادتمند درباره پرونده مالی بازیکنان خارجی و پرونده مالی شفر عنوان کرد: همه در باشگاه استقلال باید تلاش کنیم تا از پس این پرونده‌ها بر بیاییم.

او در پایان درباره میلیچ و دیاباته گفت: ابتدا از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که منظم همیشه سر تمرینات حضور پیدا می‌کنند و انگیزه خوبی دارند. از این دو بازیکن هم تشکر می‌کنم چرا که بسیار حرفه‌ای عمل کردند و باشگاه هم وظیفه داشت که حرفه‌ای باشد و با کمک یکی از دوستانم مطالبات‌شان را پرداخت کردیم. یک موهبت بزرگ در باشگاه داریم و آن هم این است که هوادار داریم و آن‌ها باعث می‌شود ما کار را پیش می‌بریم و از هواداران صمیمانه تشکر می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.