مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان این که بازیکنان‌مان با ترس و استرس تمرین می‌کنند، گفت: باتوجه به نبود امکانات زیرساختی لازم در فوتبال، امکان قرنطینه بازیکنان نیز وجود ندارد.

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری تمرینات این تیم در آبادان، اظهار کرد: تیم زیر نظر آقای سراج در حال تمرین است و خدا را شکر تاکنون تمرینات خوبی داشته‌ است. هر چند که با توجه به وقفه طولانی ایجاد شده در برگزاری لیگ برتر، کار سختی داریم. همچنین با توجه به مشکلات مالی باشگاه، فعلا برنامه‌ای برای برگزاری اردو در دستور کار نیست.

وی در ادامه در خصوص برگزاری لیگ برتر کشور با وجود شیوع کروناویروس نیز گفت: واقعا اجرای پروتکل‌های تعریف شده برای باشگاه‌ها سخت است؛ به نظر من مشکل است که باشگاهی بتواند متعهد شود که ضوابط در نظر گرفته شده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با کرونا را اجرایی کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بیان کرد: وقتی مرجعی یک پروتکل را تصویب می‌کند، باید منابع زیرساختی آن نیز مشخص شود. در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی هزینه‌های زیادی به باشگاه‌ها تحمیل می‌شود، آن هم به ویژه برای تیم‌های خوزستانی که این استان در وضعیت قرمز قرار دارد و رعایت این پروتکل‌ها هم از نظر روحی روانی و هم از نظر هزینه‌های جانبی، بسیار سخت است.

وی با بیان این‌که نمی‌دانم چه اصراری به برگزاری لیگ برتر است و در نهایت قرار است به چه چیزی در شرایط فعلی دست پیدا کنیم، افزود: تیم ما تمریناتش را با چند روز تاخیر آغاز کرد، به این دلیل که شرایط برای دادن تست کرونا در آبادان فراهم نبود و در نهایت زمان زیادی را از دست دادیم. بازیکنان‌مان اکنون با ترس و استرس تمرین می‌کنند و همین ترس هم مصدومیت و مشکلات دیگری را در بر خواهد داشت.

عیسی‌زاده با بیان این‌که با توجه به نبود امکانات زیرساختی لازم در فوتبال، امکان قرنطینه بازیکنان نیز وجود ندارد، عنوان کرد: ما به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستیم اما همچنان موضع ما همان موضع قبلی است و سلامتی بازیکنان و هواداران از برگزاری لیگ و رسیدن به کسب سهمیه آسیایی، برای‌مان بیشتر اهمیت دارد و بارها خود من و سرمربی تیم هم به این مهم اشاره داشته‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.