سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید در قرارداد این باشگاه و باشگاه شهر خودرو برای انتقال گل‌محمدی از بازرسی کل کشور استعلام شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی رسول‌پناه پس از جلسه هیئت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: درباره پرداخت به بازیکنان صحبت کردیم و درباره بحث خصوصی سازی هم صحبت کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا AFC اولتیماتومی برای پرداخت بدهی‌ها به این باشگاه داده است، گفت: در یکی، دو ماه پیش رو، سعی می‌کنیم بدهی‌های باشگاه را پرداخت کنیم.

وی همچنین درباره وضعیت آنتونی استوکس و اینکه آیا باشگاه از او غرامت درخواست کرده است، گقت: درخواست غرامت بر اساس قراداد بوده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا همه اعضای هیأت‌مدیره این باشگاه قرارداد کارگزار را امضا کرده‌اند، گفت: اینکه گفته می‌شود با هم اختلاف داریم کذب است اما اختلاف نطر در هیأت‌مدیره طبیعی است. صاحبان امضا یکی از اعضای هیأت‌مدیره و سرپرست باشگاه است. البته مصوبه کارگزار را همه اعضای هیات‌مدیره امضا کردند.

رسول‌پناه در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس چه زمانی می‌خواهد پول انتقال گل‌محمدی را به باشگاه شهر خودرو پرداخت کند، گقت: در این زمینه مشکل وجود دارد به همین خاطر از بازرسی کل کشور استعلام کردیم تا تعیین تکلیف بشود. نسبت به اصل قرارداد مشکلاتی وجود دارد. مثلا یکی از مسائل صاحبان امضا که مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت‌مدیره بودن که این قرارداد را امضا نکرده‌اند. به همین خاطر استعلام کردیم و منتظر پاسخ هستیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )