سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه یحیی گل محمدی با باشگاه شهر خودرو گفت: این قرارداد ایراد فنی و قانونی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رسول پناه پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بحث پرداختی به بازیکنان داخلی و خارجی و موضوع خصوصی سازی به همراه طلب‌هایی که از گذشته مانده بود را انجام دادیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اولتیماتوم AFC به باشگاه‌های بدهکار لیگ برتر فوتبال ایران افزود: بله! یکی دو ماه فرصت داریم و این بدهی و شکایت‌هایی که از باشگاه شده است را سر و سامان می‌دهیم. هنوز مبلغ دقیق این بدهی‌ها مشخص نیست اما آن را پرداخت خواهیم کرد.

وی در باره فسخ قرارداد این باشگاه با آنتونی استوکس یادآور شد: بر اساس بندهای موجود در قرارداد خواهان غرامت شده ایم و فیفا در این باره تصمیم می‌گیرد.

رسول پناه درباره زمان پرداخت مطالبات بشار رسن و بازگشت این بازیکن به تمرینات پرسپولیس تاکید کرد: حداقل یک سوم یا دو سوم از طلب او را پرداخت خواهیم کرد. او به زودی وارد ایران می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس بار دیگر راجع به اختلاف نظر مهرداد هاشمی با اعضای هیئت مدیره بر سر قرارداد با کارگزار باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اختلاف نظر طبیعی است ولی اختلاف بین خودمان کذب محض است. صاحبان امضا برای یک قرارداد که طبق مصوبه باشگاه است به سرپرست و یکی از اعضا مربوط می‌شود تا حالت رسمی پیدا کند. با این حال در این قرارداد سه امضای مربوط به اعضای هیئت مدیره وجود دارد.

وی درباره عدم پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس به شهر خودرو بابت مبلغ رضایتنامه یحیی گل محمدی گفت: در این موضوع مشکل فنی وجود دارد که از سازمان بازرسی کل کشور استعلام گرفتیم تا تعیین تکلیف شود. اصل قرارداد ایراد فنی و قانونی دارد. مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره باید آن را امضا می‌کردند که نکردند. به همین خاطر مقداری شائبه وجود دارد.

رسول پناه درباره زمان معرفی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع به وزارت ورزش مربوط می‌شود اما فکر می‌کنم در چند روز آینده تعیین شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره طلب کریستین اوساگونا و ناراحتی مهاجم نیجریه‌ای این تیم افزود: مشکلی بابت اوساگونا وجود ندارد. پرواز از نیجریه برای بازگشت به تهران سخت است که به او اعلام کردیم بلیت را خودش تهیه کند تا در تهران با او تسویه کنیم.

وی درباره تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی تیم تصریح کرد: همانطور که اقای گل محمدی گفت پس از ۹ بازی که در لیگ داریم راجع به این موضوع تصمیم گیری می‌شود.

رسول پناه راجع به درخواست چهار باشگاه لیگ برتری مبنی بر تعطیلی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر خاطرنشان کرد: تابع قوانین هستیم. نظرمان این است که باید بازی‌ها برگزار شود. فکر می‌کنم آقایان درباره دادن تست کرونا دنبال بهانه هستند. اگر سازمان لیگ چنین الزامی را نمی‌گذاشت مشخص نبود چند نفر کرونا گرفته اند. با این حال تابع قوانین هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.