رویترز در گزارشی به شروع رقابتهای فوتبال در قاره اروپا پرداخته است. 

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز ، به دنبال کنترل COVID-۱۹ در اروپا طی هفته آینده ، فوتبال اروپا بازگشت محتاطانه خود را ادامه خواهد داد. تعدادی از لیگ های کوچکتر این قاره کار خود را شروع می کنند و یک تیم برای شکستن قوانین ویروس کرونا دچار مشکل جدی شد.

پرتغال ، دانمارک ، لهستان ، صربستان ، اتریش ، کرواسی و اوکراین از جمله کشورهایی هستند که مجدداً در شرایط غیرمعمول و بدون تماشاگر مجاز در بازی ها ، می توانند لیگ فوتبال خود را برگزار کنند.

آنها به مجارستان ، جمهوری چک ، استونی و جزایر فارو می پیوندند که در آنجا بازی دوباره شروع شده است. بوندس لیگا آلمان تنها یکی از پنج لیگ برتر اروپا است که از سر گرفته شده است.

در لیگ ها اقدامات احتیاطی بهداشتی مانند آزمایش منظم بازیکنان ، سقف حدود ۳۰۰ نفر مجاز در ورزشگاه و ممنوعیت دست زدن قبل از مسابقه ، داشتن ماسک و ممنوعیت عکس تیمی لحاظ شده است.

در دانمارک ابتکار جالبی صورت گرفته است و تیمها برای پر کردن خلا تماشاگران به تماشاگران خود گفتند با ماشین در کنار ورزشگاه می توانند بازی تیم خود را با استفاده از تلویزیون های بزرگ تماشا کنند .

در اتریش از تیم لاسک به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین مربوط به پروتکل کرونا ۶ امتیاز کسر شد.

لیگ برتر اوکراین روز سه شنبه با سه بازی آغاز می شود. روز بعد ، تیم صدرنشین شاختار دونتسک به میدان خواهد رفت در حالی که لیگ اول کرواسی در ۵ ماه مه مجدداً آغاز می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.