فریبرز گرامی، مدافع تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: با مشکوک بودن تست برخی از بازیکنان ما، جو خوبی در تیم وجود ندارد.

فریبرز گرامی در گفت‌وکو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با اینکه گفته می‌شود تست کرونای سه بازیکن و یک مربی از این تیم مثبت اعلام شده است، گفت: ظاهراً این چند نفر با شرایط مشکوکی مواجه هستند و با مشکوک بودن تست تعدادی از بازیکنان ما، جو خوبی در تیم وجود ندارد. برخی بازیکنان فرزند کوچک یا پدر و مادر مسن دارند و همین موضوع باعث نگرانی اکثر نفرات تیم شده است. از طرفی امسال با مشکلات مالی هم مواجه شده‌ایم و در مجموع فصل جاری برای ما چندان خوب نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق برگزاری بازی‌های لیگ برتر است؟»، خاطرنشان کرد: برگزای لیگ برتر با این وضعیت بی‌فایده است. خیلی‌ها در مورد شروع لیگ‌های اروپایی حرف می‌زنند، ولی امکانات آنها با ما قابل قیاس نیست. اخیراً هم یک پروتکل داده‌اند که تیم‌ها باید آنها را رعایت کنند که فکر می‌کنم این کار از برخی جنبه‌ها خصوصاً از نظر مالی بسیار سخت است. با این وجود من شنیده‌ام که تأکید AFC به برگزاری بازی‌هاست و با این وضعیت بعید می‌دانم لیگ انجام نشود.

مدافع پارس‌جنوبی عنوان کرد: می‌توان لیگ را تعطیل کرد. تکلیف قهرمان که تا حدودی مشخص است و خیلی سخت است که تیمی به پرسپولیس برسد. در پایین جدول هم می‌توان تغییری ایجاد نکرد تا لیگ فصل بعد با ۱۸ تیم برگزار شود، ولی مسئله مهم تعیین سهمیه است که این موضوع چالش بیشتری خواهد داشت. چالش سختی ایجاد شده است و امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود کمترین آسیب را به تیم‌ها برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.