مهاجم نیجریه‌ای شیاطین سرخ تا ماه ژانویه ۲۰۲۱ در منچستریونایتد خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اودیون ایگالو که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با قرارداد قرضی ۶ ماهه از شانگهای شنهوا به منچستریونایتد پیوست، قرارداد قرضی‌اش با این باشگاه در روز یکشنبه پیش‌رو به پایان خواهد رسید، اما حالا خبر می‌رسد که این مهاجم نیجریه‌ای به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»، خبر داد ایگالو به شرط اینکه بتواند تا ماه ژانویه ۲۰۲۱ در منچستریونایتد بماند، حاضر است قراردادش را با شانگهای شنهوا تمدید کند. همچنین محدودیت ورود و خروج در مرزهای بریتانیا مانع حضور به موقع ایگالو در این تیم چینی برای شروع فصل جدید سوپرلیگ چین که از ماه ژوئن (ماه آینده میلادی) استارت می‌خورد، می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که ایگالو در منچستریونایتد بماند و این باشگاه چینی هم برای یافتن جانشین موقت وی، سراغ بازیکنی دیگر برود.

قرارداد فعلی ایگالو با شانگهای شنهوا تا دسامبر ۲۰۲۲ اعتبار دارد و قرارداد جدیدی که به وی پیشنهاد شده به ارزش ۴۰۰ هزار پوند در هفته است و او را تا دسامبر ۲۰۲۴ در این تیم چینی نگه خواهد داشت.

ایگالوی ۳۰ ساله در همین زمان کوتاه نشان داد که می‌تواند مهره‌ای تأثیرگذار برای شیاطین سرخ باشد، از این رو مدیران این باشگاه انگلیسی را به فکر تمدید قراردادش انداخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.