روزنامه‌نگار سرشناس ایتالیایی اعتقاد دارد مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ گزینه خوبی برای اضافه شدن به ترکیب آبی‌پوشان ناپل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکولو چکارینی، روزنامه‌نگار ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسپورت مدیاسِت» ایتالیا در گفت‌وگو با برنامه «مارته اسپورت لایو» از شبکه «رادیو مارته» ایتالیا در خصوص آینده حرفه‌ای مهاجم لهستانی ناپولی عنوان کرد: آرکادیوش میلیک ممکن است در پایان فصل راهی لیگ برتر انگلیس شود. سخت است که او را فصل بعد در یوونتوس ببینیم و مقصد بعدی او می‌تواند لیگ برتر و تیمی همچون آرسنال باشد.

وی اظهار داشت: ناپولی احتمالاً فرناندو یورنته را از دست می‌دهد، اما قرارداد دریس مرتنس و آندره‌آ پتاگنا تمدید می‌شود. آنها در فرصت کوتاهی باید یک مهاجم دیگر پیدا کنند. سردار آزمون؟ او گزینه خوبی است و ناپولی این بازیکن را در نظر دارد. ناپولی نسبت به جذب آزمون علاقه‌مند است، اما او بازیکنی خارجی است.

این روزنامه‌نگار ایتالیایی گفت: می‌دانم ناپولی گزینه‌های دیگری را هم زیرنظر دارد. به خدمت گرفتن آندره‌آ بلوتی برای ناپولی دشوار خواهد بود چون اوبرانو کایرو، مالک تورینو قیمت بالایی روی او گذاشته است.

آزمون ۲۵ ساله که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ تحت‌قرارداد زنیت سن‌پترزبورگ است، این فصل در ۲۹ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم روسی به میدان رفته که حاصل آن ۱۴ گل‌زده و ۷ پاس‌گل بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.