مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نسبت به بی توجهی برای ورود هرچه زودتر مسئولان مربوطه به هیات فوتبال استان تهران و برطرف کردن موانع قانونیِ آن برای برگزاری انتخابات، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، «غیرقانونی بودن» فعالیت‌های رئیس هیأت فوتبال استان تهران و تأثیری که بر انتخابات غیرقانونی این هیأت داشت، رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران را وارد چالش جدی با این هیأت و همچنین فدراسیون فوتبال کرد که بعد از گذشت بیش از یک سال همچنان ادامه دارد و هنوز هم به نتیجه نرسیده است.

این در حالی است که بهمن ماه سال گذشته وزیر ورزش به معاون خود دستور داده بود تا ورود لازم را به پرونده انتخابات هیأت فوتبال استان تهران داشته باشد اما انجام نشدن اقدامی قابل ذکر در این زمینه باعث بدبینی رضا گل محمدی شده و اینکه وی تاکید دارد: اراده‌ای برای انتخابات هیأت فوتبال استان تهران و حل و فصل مشکلات قانونی آن نیست.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: ماه هاست پیگیر هیأت فوتبال استان تهران و برطرف کردن موانع آن برای برگزاری انتخابات هستم اما نتیجه‌ای حاصل نشده است. فکر می‌کنم اصلاً اراده‌ای در این زمینه برای حل مشکلات و برداشتن موانع نیست.

وی ادامه داد: هر بار مسئولان مربوطه وعده «به زودی» را برای برگزاری جلسه و پیگیری پرونده هیأت فوتبال استان تهران می‌دهند اما بعد از گذشت چند ماه هنوز حرکت رو به جلویی نشده است. شاید هم من معنی «به زودی» را خوب نمی دانم.

گل محمدی تاکید کرد: به عنوان مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و کسی که به انتخابات هیأت تهران ایراد قانونی وارد کرد، هر روز پیگیری موضوع از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و نهادهای نظارتی بوده‌ام. روزی نبوده که این پیگیری را انجام نداده باشم اما نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی همچنین از نادیده گرفته شدن دستور مسعود سلطانی فر به معاون وزارت ورزش در رابطه با تصمیم گیری لازم برای هیأت فوتبال استان و انتخابات آن، ابراز تعجب کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: از زمان مسجل شدن ایرادهای قانونیِ رئیس هیأت فوتبال استان تهران و فعالیت‌های او، این هیأت را به رسمیت نمی‌شناسم و با ساختار آن قطع ارتباط کرده‌ام. همچنان هم پیگیر وضعیت هستم به این امید که بالاخره اراده لازم در کسانی که باید تأثیرگذار باشند و تصمیم بگیرند، شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره ریاست حبیب الله شیرازی در هیأت فوتبال استان تهران ۳ اسفندماه سال ۹۷ به پایان رسید. قرار بود انتخابات این هیأت ۱۴ شهریورماه سال ۹۸ برگزار شود اما مطرح شدن برخی تخلفات و ورود نهادهای نظارتی منجر به لغو انتخابات در فاصله چندساعت مانده به زمان مقرر شد.

بعد از آن فدراسیون فوتبال ۶ آذرماه را به عنوان زمان جدید برای برگزاری انتخابات هیأت استان تهران پیشنهاد داد اما در این تاریخ هم مجمع برگزار نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.