دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان با اطمینان می‌گوید که اگر قرار به ادامه مسابقات لیگ برتر باشد، این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنکار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با اینکه بازیکنان تیم فوتبال پیکان روز جمعه تست کرونا دادند، گفت: نتایج این تست روز شنبه اعلام شد و خوشبختانه از اعضای تیم ما کسی کرونا نگرفته است، البته برخی تیم‌ها با تست‌های مثبت مواجه شده‌اند که این بسیار نگران کننده است. یکی از دوستان من در گل‌گهر به این بیماری مبتلا شده و ظاهرا در این تیم یک نفر کرونا داشته که به چند نفر انتقال داده است. اگر در هر تیم یک نفر کرونا بگیرد ممکن است چند نفر مبتلا شوند و این بسیار نگران کننده است.

وی ادامه داد: این درست است که برخی کشورهای اروپایی لیگ‌شان را شروع کرده‌اند اما شرایط کشوری مثل آلمان با ایران قابل قیاس نیست. دوست دارم لیگ برگزار شود و اعتقادم این است که کرونا به زودی از بین نمی‌رود ولی باید همه جوانب بررسی شود. اگر قرار نیست کرونا به این زودی ریشه‌کن شود پس تعطیلی بازی‌ها هم به صورت طولانی جواب نمی‌دهد. اگر قرار است مسابقات برگزار شود باید مسائل بهداشتی به صورت خیلی جدی رعایت شود.

شیخ‌ویسی تاکید کرد: خیلی از بازیکنان به دلیل ورزش کردن و تصور اینکه سیستم دفاعی بدنشان قوی است هرگز فکر نمی‌کردند این بیماری را بگیرند ولی حالا می‌بینیم که فوتبالیست‌ها و ورزشکاران هم در امان نیستند. مسئله اصلی خانواده‌ها هستند و این بیماری برای افراد مسن خیلی خطرناک است. در برگزاری مسابقات لیگ حداقل هزار نفر دخیل هستند و این بیماری می‌تواند شرایط سختی را رقم بزند.

دروازه‌بان پیکان در ارتباط با شانس ماندن این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: برای رقابت‌های باقی‌مانده خیلی انگیزه داریم و اگر لیگ ادامه پیدا کند قطعا در لیگ برتر می‌مانیم. می‌گویند آخر شاهنامه خوش است، شک نکنید که تیم ما در لیگ برتر می‌ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.