یک رسانه فرانسوی زبان مدعی شده که ستاره سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ ممکن است هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فرانسوی زبان «فوت مرکاتو» نوشته که ویلی سانیول، ستاره سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ برای هدایت تیم ملی ایران با فدراسیون فوتبال کشورمان وارد مذاکره شده است.

این سایت نوشته است: سانیول در آستانه بازگشت به زمین فوتبال قرار دارد. طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده، بازیکن سابق بایرن مونیخ با فدارسیون فوتبال ایران تماس داشته است. ویلی سانیول که در ایران هم خیلی‌ها سوابق و شخصیت او را قبول دارند، می‌تواند سرمربی بعدی تیم سی‌و‌سوم رده‌بندی فیفا باشد، تیمی که در حال حاضر هدایت آن برعهده دراگان اسکوچیچ است.

ویلی سانیول که دوران مربیگری‌اش را سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ هدایت بوردو را برعهده داشت، سال ۲۰۱۷ به عنوان کمک مربی در بایرن مونیخ مشغول به کار شد. او البته یک سال بعد تصمیم گرفت که نقش کارشناس را برای شبکه رادیویی مونت‌کارلو ایفا کند و پس از دو سال کار در این حوزه حالا بازیکن سابق تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته که به زمین فوتبال برگردد. او در این خصوص اظهار داشت: وقتش شده که دوباره به دنیای فوتبال برگردم، این ورزش فوق‌العاده که در این روزهای سخت، نبودنش به شدت احساس می‌شود.

ادعای سایت فوت مرکاتو درباره مذاکره سانیول با فدراسیون فوتبال ایران در حالیست که چندی پیش مقامات فوتبال کشورمان در رد خبری دیگر مبنی بر احتمال مربیگری آندره‌آ استراماچونی در تیم ملی، تأکید کردند برنامه‌ای برای قطع همکاری با اسکوچیچ ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.