خوزه مورسیا سرمربی اسپانیایی باشگاه الشحانیه قطر معتقد است که این تیم با وجود حضور در آخرین پله جدول همچنان شانس ماندن در رقابت‌های لیگ ستارگان این کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم, مورسیا در خصوص آخرین وضعیت خودش در دوران تعطیلی مسابقات به استاد الدوحه گفت: طبق توصیه‌ها من هم از ابتدای شیوع بیماری در قرنطینه خانگی هستم و امیدوارم هرچه زودتر این وضعست تمام شود، البته همچنان مطالعه می‌کنم و تمرینات بازیکنان را از راه دور زیر نظر دارم. بازیکنان تمرینات‌شان را به صورت اختصاصی طبق برنامه دنبال می‌کنند و من با آنها در تماس هستم. همچنین مربی بدنساز تیم شرایط بازیکنان را زیر نظر دارد.

سرمربی تیم رامین رضاییان درخصوص ازسرگیری فعالیت تیم‌ها و بازگشت به مسابقات نیز اظهار داشت: در نخستین گام باید وضعیت قرارداد بازیکنان خصوصاً بازیکنان خارجی مشخص شود، چرا که قرارداد بعضی از آنها به پایان رسیده و باشگاه باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند. پس از آن تمرینات را آغاز می‌کنیم که ابتدا به بدنسازی اختصاص خواهد داشت و تلاش می‌کنیم بازیکنان به سطح مورد نظر برسند.

مورسیا که تیمش در رتبه آخر جدول مسابقات لیگ قطر قرار دارد به نجات از سقوط امیدوار است و در این خصوص می‌گوید: ما هنوز فرصت داریم برای ماندن تلاش کنیم و ۵ هفته از بازی‌ها باقی مانده است. فدراسیون تصمیم گرفته مسابقات را دنبال کند و حتما بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شده است. مشورت و تبادل نظر لازم در این خصوص حتماً انجام شده که چنین تصمیمی گرفته‌اند. امیدوارم نا زمان شروع تمرینات وضعیت بهتر شود. مسابقات این فصل بسیار سخت بود با این وجود ما در رقابت حضور داریم و شانس خودمان را از دست نداده‌ایم. می‌خواهیم تلاش کنیم تا در لیگ بمانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.