کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گلم به الجزیره خیلی باارزش بود، اما اینکه دیگران چه تصمیمی بعد از این اتفاق گرفتند به من ارتباطی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، گل سیدجلال حسینی به الجزیره امارات با ۹۱ درصد آرا به‌عنوان بهترین گل در لحظات پایانی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد انتخاب این گل به‌عنوان بهترین گل در لحظات پایانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز از هواداران عزیزی که به من رأی دادند، ممنون هستم. آن بازی برای همه ما بازی بسیار سرنوشت‌سازی بود. بعد از صعود از آن مرحله موفق شدیم الدحیل و السد را هم شکست دهیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برویم. به نظرم آن گل خیلی خاطره‌ساز شد و با آن برد قدم بزرگی برای صعود به فینال آسیا برداشتیم.

وی راجع به اینکه قبل از بازی سرمربی الجزیره گفته بود که او سوپرمن نیست و نمی‌تواند یک نفره نتیجه بازی را رقم بزند، اما بعد از این بازی این لقب برای همیشه روی کاپیتان سرخپوشان ماندگار شد، عنوان کرد: خب بعد از این صحبت‌های مربی الجزیره فشار زیادی روی من وارد شد، اما خدا را شکر که این گل را زدم و هواداران هم به من لطف داشتند و این لقب را روی من گذاشتند. واقعاً آن بازی و آن گل را فراموش نخواهم کرد.

حسینی با اشاره به خاطره‌اش از بازی با الجزیره خاطرنشان کرد: اگر از همه بچه‌های تیم بپرسید جو ورزشگاه آن شب خیلی عجیب بود. چنانچه فیلم لحظه گل را دیده باشید بعد از گل من ورزشگاه به صورت وحشتناکی منفجر شد و همه ما حسی را دیدیم که کمتر شبیه آن را دیده بودیم. آن شب هیچ بازیکنی از خودش اختیار نداشت و همه دوست داشتند بهترین نمایش را از خود نشان دهند. قطعاً حس و حالی که مردم به ما می‌دادند باعث شد من آن توپ را تبدیل به گل کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه یادآور شد: وقتی آن توپ مقابل پای من افتاد پای تکیه‌گاهم تنظیم نبود. در آن لحظه یا باید با بغل پا به توپ ضربه می‌زدم یا پاس می‌دادم. در آن صحنه چند بازیکن ما و الجزیره مقابل دروازه بودند و شاید ضربه من به آنها برخورد می‌کرد. به همین خاطر خیلی زود یک قدم خودم را به عقب کشیدم و ضربه محکمی زدم که خوشبختانه تبدیل به گل شد و خدا را شکر می‌کنم که دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد کردم. فکر می‌کنم این گل یکی از بهترین و مهمترین گل‌های دوران فوتبال من بود و همیشه در ذهن من خواهد ماند.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا گلش به الجزیره باعث شد کارلوس کی‌روش نام او را از لیست نفرات اعزامی به جام جهانی ۲۰۱۸ خط بزند، گفت: من خیلی به این حرف و حدیث‌ها توجه نمی‌کنم و تمرکزم روی فوتبالم است. من برای موفقیت پرسپولیس خیلی کارها انجام دادم و خوشحالم که باعث خوشحالی هواداران شدم. اینکه دیگران بعد از این گل من چه تصمیمی گرفتند به خودشان برمی‌گردد و من نظری درباره کار آنها ندارم، اما وظیفه من شاد کردن دل هواداران بود و خدا را شکر که این کار را انجام دادم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.