مدافع ملی پوش زنیت می‌گوید خودش را به خاطر حضور در میان ۵ گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی تحسین می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون درباره وضعیتش در روزهای قرنطینه اظهار کرد: حدود یک ماه است که خانواده‌ام را ندیده‌ام. در روسیه در قرنطینه حضور دارم و برای دیدار با خانواده ریسک نکردم. صرفا تمریناتم را برگزار می‌کنم و راهی خانه می‌شوم.

او درباره نحوه برگزاری تمریناتش در دوران قرنطینه یادآور شد: در روزهای نخست به صورت اینترنتی از خانه تمرین می کردیم. از هفته گذشته به صورت انفرادی در محل تمرین حاضر شدیم و از روز گذشته تمریناتمان دو به دو برگزار می شود و قرار است امروز به صورت چهار نفری در تمرین حاضر شویم.

مهاجم تیم ملی ایران و زنیت روسیه درباره زمان شروع لیگ این کشور گفت: لیگ روسیه از ۲۱ ژوئن (اول تیر) آغاز خواهد شد و بازی‌ها به صورت فشرده در فاصله سه، چهار روزه انجام خواهد شد.

* شایعه علاقه مندی ناپولی به جذب سردار

طی ماه های گذشته اخبار زیادی پیرامون علاقه مندی ناپولی به این بازیکن شنیده می شود و حتی شایعاتی درباره علاقه مندی اورتون به سردار وجود دارد. مهاجم زنیت درباره این پیشنهادهای خارجی گفت: ‌من این اخبار را در رسانه ها خواندم. این صحبت ها کار را برایم سخت خواهد کرد. خواهش می‌کنم در این قضیه روی من مانور ندهند. من با زنیت قرارداد دارم و همه تمرکزم روی این تیم است. نمی توانم به جای دیگری فکر کنم اما امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

وی درباره اینکه آیا خلیل آزمون به عنوان پدر و مدیر برنامه او می تواند اطلاعات بیشتری بدهد، گفت: مطمئن باشید او هم چیزی نمی‌گوید. (با خنده)

آزمون در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در ایتالیا یا یکی از پنج لیگ معتبر اروپا بازی کند، تاکید کرد: ‌من هشت سال در لیگ روسیه بازی و تجربه خوبی کسب کردم. صد درصد همه دوست دارند چالش جدیدی را شروع کنند. من هم مانند همه دنبال شروع این چالش هستم و امیدوارم زودتر انجام شود. من حدود دو سال با زنیت قرارداد دارم و نمی‌توانم چیزی بگویم. اگر بین دو باشگاه صحبتی ردوبدل نشود، نمی توانم چیزی بگویم.

مهاجم ملی پوش زنیت در واکنش به اینکه برخی می گویند پدرش دوست ندارد او از لیگ روسیه جدا شود، اظهار کرد: واقعیت این است که هیچ کسی جز خانواده‌ام، از خودمان خبر ندارد حرف‌های خصوصی ما در رسانه ها بیان نمی شود. پدرم همیشه می گوید حرف اول و آخر را درباره زندگی خودت بزن و هر جا بخواهم بروم، خودم تصمیم می گیرم. الان ۲۶ سال دارم و کودک نیستم. وقتی هم به زنیت آمدم، خودم تصمیم گرفتم. اگر بخواهم جایی هم بروم، به من پیشنهاد می دهند و خودم انتخاب می کنم. البته همفکری خانواده روی من تاثیر دارد.

مهاجم شماره ۲۰ تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی و بازی های این تیم در آینده گفت: کرونا کار ما را سخت کرد. الان شروع مجدد بازی‌ها سخت است. من در لیگ روسیه هر سه چهار روز بازی دارم. معلوم نیست چه زمانی اردوی تیم ملی شروع می‌شود. امیدوارم سریعتر تکلیف مشخص شود.

* وضعیت تیم ملی ایران و حضور اسکوچیچ

وی تاکید کرد: ما با تیم ملی می‌توانیم به دور بعد جام جهانی صعود کنیم. چیزی که از اسکوچیچ شنیده‌ام مربی خوبی است و مطمئنم بهتر از ویلموتس می‌تواند با تیم ملی کار کند.

سردار آزمون درباره دیدار با سرمربی کنونی تیم ملی یادآور شد: قبل از شروع کرونا با هم دیدار کردیم و با او در تماس هستم. او انسان خوبی است و روحیه پیروز بودن را دارد. حیف است جایگاه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی در این رتبه باشد. امیدوارم با کمک مردم باید بتوانیم جایگاه تیم ملی را ارتقا ببخشیم.

مهاجم تیم ملی ایران درباره نقاط منفی تیم ملی ایران در دوران حضور ویلموتس و انتقاداتش از رفتار او خاطرنشان کرد: من در این خصوص گله‌ای نکرده‌ام ولی همیشه گفتم که باید ببینیم چه نتیجه ای رقم می خورد چون ما شناختی از او نداشتیم. خوب یا بد، ویلموتس را کنار گذاشتیم و امیدوارم شرایط تیم ملی مانند گذشته خوب شود. الان باید به اسکوچیچ کمک کنیم تا او با تیم ملی موفق شود.

آزمون درباره قبول پیشنهاد زنیت با وجود حضور دو مهاجم تیم ملی روسیه در این تیم و قبول کردن یک چالش جاه‌طلبانه گفت: قبل از رفتن به زنیت به این موضوع فکر کردم که در آنجا مهاجم‌های خوب و ملی‌پوشان روسیه حضور دارند. خوب فکر کردم. من به خودم اطمینان داشتم، خیلی تلاش کردم نظر سرمربی را کسب کنم.

وی درباره اینکه آیا تضمینی برای بازی کردن او در ترکیب اصلی وجود دارد، گفت: فکر نمی کنم در هیچ جای روسیه تضمینی برای بازی کردن وجود داشته باشد مگر اینکه پسر رییس جمهور باشید. یک بازیکن داشتیم که تیم را در لیگ روسیه پشتیبانی می کرد. ما را کسی در اینجا نمی شناسد.

مهاجم زنیت روسیه درباره اختلاف کیفیتش در تیم باشگاهی و ملی و انتقادها به عملکردش در تیم ملی تاکید کرد: ما در تیم ملی همیشه دفاعی بازی می‌کردیم و در این شرایط گلزنی دشوار است. در جام جهانی چه کار می توانستم کنم که تا ۱۸ قدم خودمان عقب می آمدم. من از کسانی که انتقاد می‌کنند می‌خواهم دو بار از ۱۸ قدم تیم خود به ۱۸ قدم تیم دیگر بروند، ببینم می‌توانند؟ ما این چیزها را نمی بینیم و کسی نمی فهمید که تاکتیک تیم چیست. به خاطر همین وقتی با خانواده ام دردودل می کنم می گویم خودم را تحسین می کنم که جزو پنج گلزن برتر تیم ملی هستم. بعضی‌ها به من حسودی می‌کنند و این حرف‌ها را می‌زنند.

وی با اشاره به بازی تیم ملی ایران با عراق در دوران ویلموتس اظهار کرد: بازی با عراق من خودم نمی‌دانستم چه وظیفه‌ای در زمین دارم. در دقیقه ۷۰، خودم در خواست تعویض کردم چون نمی دانستم چه کار باید کنم. وقتی کسی نمی تواند من را ساپورت کند، مقابل پنج مدافع چه کار کنم. در زمان کی‌روش وظیفه‌ام را به من می‌گفتند. کی‌روش می‌گفت نمی‌خواهم گل بزنی ولی به تیم کمک کن. من مسی و رونالدو نیستم که بتوانم همه را دریبل کنم و گل بزنم. باید یک نفر به من کمک کند. نمی توانم تنهایی در خط حمله کاری کنم.

آزمون درباره وضعیت اسب‌هایش گفت: متاسفانه اولین کره سریک را چهار روز قبل از دست دادم که واقعا ناراحت کننده است. در حال حاضر در استرالیا اسبی خریدم که اسم آن را سریک گذاشتم و زیر نظر مربی تمرین می‌کند. شاید اسمش را عوض کنیم و «گود بوی» بگذاریم چون اسب‌های آنها مهربان است. اسب های ایرانی خیلی شلوغ می کنند. اسب های خارجی واقعا مهربان هستند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )