مهدی شیری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بر این عقیده است که فدراسیون و سازمان لیگ در صورت نیمه‌کاره ماندن فصل جاری مسابقات لیگ برتر، باید سرخپوشان را به‌عنوان قهرمان لیگ معرفی کنند.

مهدی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران و تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: متأسفانه وضعیت خوبی را شاهد نیستیم و بیماری کرونا فکر همه را درگیر کرده است. در این شرایط همه سختی می‌کشند و کار برای فوتبالیست‌ها هم سخت شده است. مدت‌هاست که از تمرین گروهی دور هستیم و در خانه به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم که اصلاً قابل قیاس با تمرین در باشگاه یا زمین فوتبال نیست. فعلاً که باید با این وضعیت کنار بیاییم تا ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی در ارتباط با با بحث تعطیلی مسابقات لیگ امسال و نیمه‌کاره ماندن بازی‌ها تأکید کرد: ما که در این خصوص تصمیم‌گیرنده نیستیم و فدراسیون فوتبال با بررسی تمامی جوانب باید بهترین تصمیم را بگیرد. اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند، تیم ما کاملاً آماده است تا در بازی‌های بعدی هم نتایج لازم را گرفته و قهرمان شود. اگر هم قرار است بازی‌ها تعطیل شود باید پرسپولیس را به‌عنوان قهرمان معرفی کنند.

شیری در واکنش به اینکه برخی مخالف قهرمان اعلام کردن پرسپولیس هستند، تصریح کرد: اگر لیگ نیمه‌کاره بماند این غیرمنطقی است که قهرمان را معرفی نکنند. ما با تیم دوم جدول ۱۰ امتیاز فاصله داریم و در نیم‌فصل هم قهرمان شدیم. پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ امسال است.

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قراردادش با این باشگاه اظهار داشت: خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم و امیدوارم در آینده عملکرد بهتری در این تیم داشته باشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )