سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره نحوه برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر هرکس بر اساس رتبه‌اش صحبت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین پیروانی درباره نظراتی که برای ادامه لیگ برتر فصل جاری مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: یک‌سری از دوستان پیشنهاد تعطیلی لیگ را داده‌اند. به نظر می‌رسد هر کسی بر اساس رتبه‌اش صحبت می‌کند. ما هم به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی و سوپر جام و نیم فصل و صدرنشین بلامنازع بازی‌ها می‌گوییم بعد از پایان یافتن مشکل شیوع کرونا، با اصل قرار دادن حفظ و سلامت و جان همگان، بازی‌ها ادامه پیدا کند. اگر قرار باشد غیر از این اتفاق بیفتد به عنوان یک هوادار پرسپولیس می‌گویم که اصلاً عنوانی غیر از به رسمیت شناخته شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم را بر نمی‌تابیم.

اصلاً مگر لیگ امسال برای موضوع گیت‌ها و دوربین‌های امنیتی ورزشگاه‌ها دو ماه عقب نیفتاد؟ خب لیگ سال بعد هم دو سه ماه دیرتر شروع شود. اتفاقی نمی‌افتد که این قدر بعضی به تب و تاب افتاده‌اند تا خود را از گرفتاری رقابت با پرسپولیس رها کنند. خیلی منطقی‌تر است که بعضی پشت این بیماری سنگر نگیرند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس با توجه به تغییرات و جلسه‌ای که به اتفاق سرمربی با اعضای هیات مدیره داشت، افزود: من در تمام این سال‌ها به این نتیجه رسیدم که در پرسپولیس، بدون خیلی چیزها می‌شود موفق شد ولی بدون حمایت هواداران از قهرمانی و موفقیت خبری نیست.

پیروانی راجع به نشست سرمربی با هیات مدیره افزود: مسائل مختلفی باید مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت و همه چیز خوب پیش رفت. درباره مسایل حال و آینده تیم، صحبت‌های خوب و مفیدی مطرح شد و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت. جلسه در بالاترین سطح ممکن انجام شد که نشان می‌دهد باشگاه با حساسیت زیادی مسایل را دنبال می‌کند. ما هم شاهد هستیم که هیات مدیره و سرپرست باشگاه تلاش زیادی دارند تا مشکلات پرسپولیس را به ویژه در بخش مالی حل کنند.

سرپرست پرسپولیس درباره وضعیت بازیکنان تیم یادآور شد: در نشستی که داشتیم، درباره شرایط تیم و بازیکنان نیز با توجه به این‌که مسابقات و تمرین‌های گروهی تعطیل است، صحبت شد. قطعاً برای شروع تمرینات تیمی باید منتظر اعلام نظر مراجع رسمی بود و بحث جان و سلامت مردم یک بحث تخصصی است. به طور کلی باید به هواداران بگویم که نگران نباشند و تکرار قهرمانی را همه با هم رقم خواهیم زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.