اکبر کارگر جم، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران زیادی در استقلال تغییر کرده‌اند و هر کدام بدهی‌هایی بر جای گذاشته‌اند.

اکبر کارگر جم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره موضعگیری اخیر پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر به دلیل صحبت‌هایی که در رابطه با موسسان این دو باشگاه مطرح شد، گفت: این مسائل دیگر گذشته است. کارنامه هر دو طرف مشخص است که چه کارهایی برای باشگاه‌های خود انجام داده‌اند و دیگر نیاز به گفتن ندارد‌.

وی در مورد وضعیت استقلال و تغییر و تحولات مدیریتی در این باشگاه تصریح کرد: در استقلال مرتب مدیرعامل تغییر می‌کند که یکی از دیگری بدتر هستند! نمی‌دانم چرا سر و سامانی به استقلال نمی‌دهند؟ هرکسی آمده، بدهی بر جای گذاشته و رفته است. باید دید احمد سعادتمند چه عملکردی داشته و چه کار خواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت مدیریتی در استقلال و بحث حمایت از پرسپولیس خاطرنشان کرد: حمایت از پرسپولیس در دوران ما هم وجود داشت اما آنقدر قوی بودیم که نتیجه می‌گرفتیم. الان برای استقلال کارشکنی می‌کنند، در صورتی که استقلال باشگاه کوچکی نیست‌. در گذشته استقلال تنها در رشته فوتبال فعالیت نمی‌کرد و در چندین رشته فعالیت داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )