مالک پیشین باشگاه اینتر می‌‌گوید پیوستن لیونل مسی به نراتزوری رؤیایی چندان دست نیافتنی هم نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمو موراتی، مالک پیشین باشگاه اینتر معتقد است که هواداران اینتر می‌توانند به دیدن لیونل مسی در پیراهن این تیم امیدوار باشند.

او که در دوران ریاستش در این باشگاه رونالدو نازاریو را از بارسلونا به اینتر برد، معتقد است مدیران فعلی اینتر هم می‌توانند چنین کاری را درباره دیگر ستاره اهل آمریکای جنوبی آبی‌و‌اناری‌ها انجام دهند.

موراتی در گفت‌و‌گو با رادیو رای ایتالیا اظهار داشت: من به هیچ وجه فکر نمی‌کنم که رؤیای دیدن مسی در پیراهن اینتر یک رؤیای ممنوعه باشد. به نظر من حتی پیش از این هم می‌شد چنین رؤیای داشت. مسی در پایان قراردادش با بارسلونا قرار دارد و قطعاً می‌توان برای جذب او تلاش کرد. با این حال من نمی‌دانم که آیا شرایط به وجود آمده فعلی چیزی را تغییر خواهد داد یا نه، اما فکر می‌کنم که ما تا پایان سال شاهد چیزهای عجیب و غریب فراوانی خواهیم بود.

لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر بازیکنی است که بارسایی‌ها تمایل فراوانی به جذب او دارند و گفته می‌شود که تابستان امسال برای خرید او اقدام خواهند کرد. موراتی می‌گوید این فرصت خوبی است که اینتر وارد یک معامله برای معاوضه بازیکن بارسلونا شود و حتی شاید بتوان مسی را در جهت معکوس به شهر میلان آورد.

او گفت: مسی بازیکن بسیار خوبی است و برای سطح عملکردش و حرفه بازیگری‌اش اهمیت زیادی قائل است. اما همان‌طور که قبلاً هم گفتم، ما باید ببینم که آیا می‌توان از این جابه‌جایی برای جذب بازیکنان بزرگ‌تری مانند مسی استفاده کرد یا نه.

مسی طبق قراردادش با بارسلونا می‌تواند در پایان فصل این تیم را ترک کند و به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.