سرپرست پیشین دبیرکلی فدراسیون فوتبال از حل مشکلات بین این فدراسیون و کنفدراسیون آسیا در مورد انتخاب مهدی محمدنبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه فدراسیون فوتبال تصمیم به جابجایی سرپرست دبیرکلی این فدراسیون گرفت و مهدی محمدنبی را جایگزین ابراهیم شکوری کرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در سه نامه متوالی این اقدام را غیرقانونی عنوان کرد و خواستار ارائه توضیحات از سوی مسئولان فدراسیون ایران در این مورد شد.

به دنبال این اتفاق حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به کنفدراسیون آسیا توضیحات لازم در مورد این جابجایی را ارائه و تاکید کرد که این تغییر به صورت کاملاً قانونی انجام شده و مشکلی در فدراسیون فوتبال ایران وجود ندارد.

ابراهیم شکوری سرپرست پیشین دبیرکلی فدراسیون هم با انتشار متنی در صفحه فضای مجازی خود از حل مشکلات موجود در این زمینه خبر داد.

شکوری در این مورد نوشت: « پیرو مکاتبات AFC در خصوص تغییرات در پست سرپرست دبیرکلی و مذاکرات صورت گرفته با کمیته فدراسیون های عضو AFC و شخص آقای وحید کردانی به جهت حفظ منافع فوتبال ملی و جلوگیری از هر گونه تنش و شرایط حساس کنونی، کلیه موارد مطروحه حل و فصل گردیده و ان شالله فدراسیون فوتبال در آرامش کامل و با قدرت در مسیر خود در جهت تحق ماموریت های پیش رو گام برمی دارد. با آرزوی موفقیت برای فدراسیون فوتبال و تیم های ملی کشور عزیزم ایران.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.