هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا ممکن است بار دیگر به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید بازگردد و فوتبالش را در کشور انگلیس ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که آینده فیلیپه کوتینیو همچنان در هاله‌ای از ابهام است، یک نشریه انگلیسی از احتمال بازگشت او به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید خبر داد. براساس گزارش نشریه «اکسپرس»، باشگاه لیورپول در حال مذاکره با بارسلونا برای بازگرداندن این هافبک ۲۷ ساله به آنفیلد است.

کوتینیو که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ عضو لیورپول بود، در ماه ژانویه ۲۰۱۸ در ازای ۱۶۷ میلیون یورو به بارسلونا پیوست. او در مدت ۱۸ ماه حضورش در جمع کاتالان‌ها نتوانست عملکرد درخشانش در لیورپول را تکرار کند و در نهایت در تابستان ۲۰۱۹ با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید ۱۲۰ میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد.

بایرنی‌ها از عملکرد کوتینیو راضی هستند، اما رقم ۱۲۰ میلیون یورو برای قطعی کردن قرارداد این بازیکن را بالا می‌دانند، از این‌رو بعید به نظر می‌رسد که قرارداد او را قطعی کنند. از آنجایی هم که مدیران بارسلونا هم علاقه‌ای برای بازگرداندن کوتینیو به نوکمپ ندارد، آینده او همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

باشگاه‌هایی همچون چلسی، منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام وضعیت هافبک برزیلی بارسا را زیرنظر دارند، اما لیورپولی‌ها هم بدشان نمی‌آید کوتینیو را به آنفیلد بازگردانند. نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا پیش از این مدعی شده بود، باشگاه بارسلونا ممکن است قیمت فروش فیلیپه را پایین بیاورد و اجازه دهد این هافبک برزیلی در ازای ۸۰ میلیون یورو از جمع آبی‌واناری‌ها جدا شود.

با وجود علاقه لیورپول به بازگرداندن کوتینیو ۲۷ ساله به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید، کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های او با باشگاه‌های لندنی ارتباط نزدیکی دارد و ممکن است او را برای پیوستن به یکی از باشگاه‌های لندنی ترغیب کند.

کوتینیو در بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشته و در ۳۲ بازی از رقابت‌های مختلف ۹ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس‌گل هم داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.