مسئولان باشگاه یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم جنجالی تیم فوتبال اینتر هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» گزارش داد باشگاه یوونتوس قصد دارد در تابستان پیش‌رو بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی امتحان کند. یوونتوسی‌ها تابستان گذشته هم نسبت به جذب این مهاجم آرژانتینی علاقه‌مند بودند و حتی حاضر به معاوضه پائولو دیبالا با این این بازیکن بودند، اما در نهایت این انتقال عملی نشد و ایکاردی با قرارداد قرضی یکساله راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.

وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی ۲۷ ساله اخیراً گفت که این مهاجم آرژانتینی قصد بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا را دارد و به این ترتیب پاریسی‌ها امیدی برای قطعی کردن یا تمدید قراداد قرضی وی را نخواهند داشت. در سوی دیگر یوونتوس که وضعیت مائورو ایکاردی را از مدت‌ها پیش زیرنظر دارد، ممکن است برای راضی کردن اینتر برای واگذاری او به بانوی پیر، میرالم پیانیچ و یا ماتیا دی‌شیلیو را وارد این معامله کند و یا اینکه ایکاردی را قرض بگیرد.

مائورو ایکاردی که در تابستان گذشته پس از اختلافی که با مدیران باشگاه اینتر پیدا کرد، مجبور شد در آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی با قرارداد قرضی یک ساله راهی پاری‌سن‌ژرمن شود، در فصل جاری عملکرد خوبی از خود در جمع پاریسی‌ها ارائه کرده و در ۳۱ بازی از رقابت‌های مختلف، آمار ۲۰ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

ارزش ایکاردی که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ با اینتر قرارداد دارد، در بازار نقل‌وانتقالات ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است، این در حالی است که در قرارداد او بند فسخ ۱۱۰ میلیون یورویی وجود دارد که تنها برای باشگاه‌های غیرایتالیایی می‌تواند فعال شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.