شایعه بازگشت مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس برای دوباره ملحق شدن به تیم پیشین دوران بازیگری‌اش رد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پدر گونسالو ایگواین شایعه و احتمال بازگشت فرزندش به آرژانتین در پایان فصل جاری برای پیوستن به تیم ریورپلاته را رد کرد.

روز گذشته (جمعه) گزارش‌هایی در برخی از منابع ایتالیایی و آرژانتینی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه ریورپلاته در پایان فصل به دنبال برگرداندن ایگواین به بوئنوس آیرس خواهد بود.

ایگواین ۳۲ ساله دوران بازیگری‌اش را با سفیدوقرمزهای پایتخت آرژانتین آغاز کرد و با درخشش در این تیم راه ورودش به فوتبال اروپا را هموار کرد و سال ۲۰۰۷ به رئال مادرید پیوست.

ایگواین اما در سال‌های اخیر دچار افتی نسبی شده است و به همین دلیل اخباری درباره خروج وی از جمع بازیکنان بانوی پیر منتشر شده است. خورخه ایگواین اما خبر بازگشت فرزندش به ریورپلاته را تکذیب کرد.

او درباره فرزندش که تنها یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد به سایت گل گفت: فعلاً گونسالو نمی‌تواند به ریورپلاته برگردد. در حال حاضر این اتفاق غیرممکن است. او امسال و سال آینده با یوونتوس قرارداد دارد.

ایگواین فصل گذشته ابتدا به میلان و پس از آن به چلسی قرض داده شد و در این فصل هم برای بانوی پیر هشت گل زده و هشت پاس گل داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.