مهاجم تیم فوتبال اینتر می‌گوید در شرایط بحرانی کنونی، سلامت انسان‌ها مهمتر از فوتبال و هر چیز دیگری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو به مانند دیه‌گو گودین، هم‌تیمی خود در اینتر از مسئولان فوتبال ایتالیا بابت ادامه بازی‌های سری A ایتالیا تا تاریخ ۹ مارس (۱۹ اسفند) و بی‌توجهی به تأثیر احتمالی شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) بر بازیکنان انتقاد کرد. کووید ۱۹ تاکنون جان بیش از ۵۳ هزار نفر را در سطح جهان گرفته که سهم کشور ایتالیا ۱۳ هزار و ۹۱۰ نفر بوده است که جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

روملو لوکاکو در یک گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با تیری آنری درباره شرایط خاص حاکم بر جهان گفت: سلامت از هر چیزی مهمتر است. چرا ما باید بازی کنیم، در حالی که افرادی در جهان هستند که جان‌شان در خطر است؟ چرا فقط لازم بود که یک بازیکن تست کرونایش مثبت باشد تا فوتبال متوقف شود؟ این عادی نیست!

وی افزود: تأکید می‌کنم که دلم برای فوتبال تنگ شده، اما در حال حاضر مهمترین چیز سلامتی انسان‌هاست. هر چیزی که فکر کنید بعد از سلامتی در درجه اهمیت قرار دارد. چیزی که من دلم بیشتر برایش تنگ شده، رقابت با رقبا، بودن در ورزشگاه‌های مملو از تماشاگر و حمایت شدن از سوی هواداران است.

مهاجم ۲۶ ساله و بلژیکی اینتر که این فصل در ۳۵ بازی از رقابت‌های مختلف ۲۳ گل برای این تیم به ثمر رسانده است، درباره فعالیت‌هایش در قرنطینه خانگی هم خاطر نشان کرد: من از این فرصت برای آنالیز عملکردهای خود و تمامی کارهایی که در شش ماهه اخیر انجام داده‌ام، استفاده می‌کنم. در فوتبال شما همیشه می‌توانید پیشرفت کنید.

لوکاکو همچنین در گفت‌وگو با ایان رایت از طریق «یوتویوب» گفت: من در آستانه پیوستن به یوونتوس بودم، اما همیشه ذهن و فکرم با اینتر و آنتونیو کونته بود. زمانی که کودکی بیش نبودم، بازی‌های آدریانو، رونالدو و کریستین ویری را در اینتر می‌دیدم. به طور مشخص وقتی اینتر به سراغ من آمد و از آنجایی که آنتونیو کونته در زمان حضورش در چلسی و یوونتوس هم من را می‌خواست، تصمیم گرفتم به اینتر بروم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.