به گزارش رسانه‌های ایتالیایی تست کرونای دوم نامزد پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس مثبت اعلام شده است. با اینحال حال دیبالا خوب گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای گذشته اعلام شد که تست کرونای پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس مثبت اعلام شده، ولی او که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد علائم کرونا را نشان نداده است. همان زمان اعلام شد که تست کرونای نامزد دیبالا هم مثبت اعلام شده است.

حالا رسانه‌های ایتالیایی به نقل از اوریانا ساباتینی نامزد دیبالا اعلام کردند که تست کرونای جدید او هم مثبت بوده. با اینحال حال دیبالا که همچنان در قرنطینه به سر می‌برد خوب اعلام شده است. نامزد دیبالا در این باره گفت: در روز ۲۱ مارس تست اول کرونای من و نامزدم پائولو دیبالا مثبت اعلام شد. ما سه روز پیش باز هم تست دادیم که جوابش منفی بود، ولی دیروز صبح من یک تست جدید دادم که حالا نتیجه آن مثبت اعلام شده است.

نامزد دیبالا در پاسخ به هوادارانش در اینستاگرام در پاسخ به پرسش‌هایی درباره کرونا گفت: نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود، چون من یک بار تست کرونای منفی داشتم و دوباره که تست دادم جوابش مثبت شد. شنیده‌ام گاهی که شما فقط ناقل هستید ممکن است تست کرونا به اشتباه منفی نشان داده شود. برای همین است که همیشه چند تست گرفته می‌شود. برای اینکه مطمئن شوند نتیجه تست ۱۰۰ درصد منفی بوده است. ما اول فکر می‌کردیم به خاطر ارتباط نامزدم با دانیله روگانی به کرونا مبتلا شده‌ایم، ولی خیلی عجیب است، چون پانزده روز قرنطینه ما سپری شده و منطقی نیست که ما هنوز این ویروس را داشته باشیم، ولی علائم بیماری را نداشته باشیم. به هر حال، ما حالمان خوب است و تقریبا هیچ علائمی نداریم. مراقب خودتان باشید و در خانه بمانید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )