شرایط جدیدی برای بازگشت تیم‌ها به تمرینات در لالیگا اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این پروتکل تاکید شده بازیکنان می‌توانند بدون ایجاد خطر سلامتی برای سایر اعضای باشگاه به تمرینات برگردند.

در حالی که لالیگا ممکن است از اواخر جولای (تیر) از سر گرفته شود، خاویر تباس معتقد است قبل از شروع رسمی ، همه تیم‌ها حداقل باید ۱۵ روز تمرین کنند. ۴ مرحله برای بازگشت تیم‌ها به تمرینات وجود دارد؛ آماده سازی جلسات تمرینی، تمرینات انفرادی، تمرین بازیکنان در ۳ گروه جداگانه ۸ نفره و در نهایت تمرین تیمی.

تیم‌ها مایل به از سرگیری مجدد تمرینات هستند اما بنا به منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید هنوز فاصله زیادی تا این مرحله وجود دارد و به نظر آنها هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به تمرینات وجود ندارد. لالیگا قصد دارد بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها را در یک هتل یا در مجموعه تمرینی باشگاه قرنطینه کند و فقط برخی افراد خاص اجازه ورود به آنجا را داشته باشند. این موضوع پس از اینکه نتیجه آزمایش همه بازیکنان مشخص شد، از شیوع ویروس جلوگیری می‌کند.

۷۲ ساعت از بازگشت، لالیگا از تک تک بازیکنان آزمایش کرونا خواهد گرفت. نه تنها بازیکنان بلکه کسانی که با آنها زندگی می‌کنند هم باید آزمایش بدهند و قرنطینه شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.