مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از علاقه‌اش برای بازی در اسکاتلند یا بریتانیا سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونی استوکس که پس از انجام تنها سه بازی برای پرسپولیس، ایران را ترک کرد و دیگر به جمع سرخپوشان تهرانی بازنگشت، از علاقه‌اش برای بازگشت به فوتبال باشگاهی اسکاتلند و چهارمین حضورش در تیم هیبرنین گفت.

آخرین تجربه این مهاجم ایرلندی با این تیم اسکاتلندی آنچنان خوشایند نبود چرا که وی پس از نقض قوانین انضباطی این تیم در اردوی زمستانی در ماه ژانویه ۲۰۱۸ از سوی این باشگاه کنار گذاشته شد.

استوکس که در سه دوره قبلی که در مقاطع مختلف عضو هیبرنین بود و ۴۴ بار در مجموع برای این تیم گلزنی کرد، در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: من عاشق هیبرنین بودم و حتی آخرین باری که در این تیم بودم، دوست داشتم بیشتر در آنجا بمانم، اما به خاطر اینکه تنها خود واقعی‌ام بودم و از چیزی پیروی نکردم، این امر میسر نشد.

وی افزود: احتمالاً می‌توانستم در هیبرنین بمانم، اما گاهی اوقات روی نظر خودم پافشاری می‌کنم که این می‌تواند به ضررم تمام شود. دوست داشتم بیشتر در آنجا می‌ماندم. قطعاً دوست دارم برای بازی به اسکاتلند یا بریتانیا بازگردم. اینکه در کدام تیم خواهم بود را هم نمی‌دانم. صادقانه می‌گویم عاشق این هستم که مقطعی دیگر در هیبرنین باشم، اما بعید است چنین اتفاقی بیفتد.

مهاجم ۳۱ ساله پرسپولیس که در حال حاضر در شهر دوبلین در قرنطینه خانگی به سرمی‌برد، همچنین در ارتباط تصویری زنده با ماروین بارتلی، هم‌تیمی پیشین خود در تیم هیبرنین در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» گفت: فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که دوباره در اسکاتلند بازی کنم. هنوز ۳۲ ساله نشده‌ام و در چند سال اخیر در کشورهای دیگر بازی کرده‌ام که واقعاً سخت بوده است. حالا اما بیشتر از گذشته تشنه بازی کردن هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.