سنگربان کهنه‌کار یوونتوس می‌خواهد یک سال دیگر هم به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه توتواسپورت ایتالیا نوشته است که جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان ذخیره تیم فوتبال یوونتوس تصمیم گرفته که قراردادش را یک سال دیگر تمدید کند و می‌‌خواهد تا ماه ژوئن ۲۰۲۱ در یوونتوس بماند.

بوفون ۴۲ سال که پس از یک سال بازی در پاری‌سن‌ژرمن در تابستان سال گذشته به یوونتوس برگشت، هنوز برنامه‌ای برای آویزان کردن دستکش‌های خود ندارد و ظاهراً مسئولان باشگاه نیز از ماندن شخصیتی تأثیرگذار مانند او در رختکن تیم راضی هستند. یوونتوس که در میان بازیکنان یوونتوس شخصیت محبوبی دارد، نه تنها در داخل زمین بازی که در خارج از آن هم مورد احترام هم‌تیمی‌هایش قرار دارد و این احترام با خروج موقت او از بیانکونری کاهش پیدا نکرده است.

در فصل جاری که به خاطر شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده و مشخص هم نیست که از سر گرفته خواهد شد یا نه، بوفون هفت بازی در سری A انجام داده و در مابقی بازی‌ها نقش ذخیره را برای وویچخ شزنی ایفا کرده است. او یک بار در جام حذفی ایتالیا و یک بار هم در لیگ قهرمانان اروپا از دروازه یوونتوس محافظت کرده است که در هر دو بازی بانوی پیر موفق به کسب پیروزی شد.

در مجموع بوفون در ۱۱ بازی‌اش در این فصل سه بار کلین‌شیت کرده و ۹ گل خورده است. او سال ۲۰۰۱ از پارما به یوونتوس پیوست و به جز یک فصل در تمام این مدت در کنار بانوی پیر حضور داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.