فرماندار انار گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، امروز دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۸ تیم فوتبال باشگاه مس نوین کرمان به محض بازگشت از استان گیلان در ورودی شهرستان انار کنترل و در محل خوابگاه دانشگاه آزاد قرنطینه شد.

"علی زهرودی" در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: نظر به قرار داشتن شهرستان انار در مسیر ورودی استان، نظارت بر سلامت شهروندان در اولویت کار مسئولین بوده و پیرو مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بررسی دقیق ورودی و خروجی شهرستان در دستور کار می باشد.

فرماندار شهرستان انار با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی از وجود بیماری کرونا در شهرستان گزارش نشده است تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان جهت پیشگیری و مبارزه با این بیماری در آمادگی کامل می باشند.

وی با اشاره به لزوم صیانت از سلامت عمومی مردم افزود: توقف و ایزوله نمودن اتوبوس حامل ۲۶ نفر از ورزشکاران و همراهان تیم فوتبال مس نوین کرمان که برای انجام مسابقات لیگ دسته دوم به استان گیلان سفر کرده بودند با نظارت و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دستور کار قرار گرفت و این افراد هم اکنون در خوابگاه دانشجویان دانشگاه آزاد قرنطینه شدند.

زهرودی اظهار کرد: این افراد برای پیشگیری از احتمالات ابتلا به ویروس کردنا و جلوگیری از انتشار این ویروس در استان قرنطینه شدند و از این حیث هیچ گونه تهدیدی متوجه شهروندان و دانشجویان نبوده و هماهنگی بر اساس دستورالعمل های پزشکی در حال انجام است که گزارش نتایج اقدامات متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

وی با اشاره به تعطیلی دانشگاه آزاد این شهرستان گفت: با توجه به خالی بودن خوابگاه دانشجویان و آماده بودن مکان قرنطینه در محل ورودی شهرستان، خوابگاه دانشجویان با حفظ تمامی موارد پیشگیری و بهداشتی برای این امر در نظر گرفته شده است و هیچ تهدیدی برای سکونت دانشجویان در آینده نخواهد داشت.

فرماندار انار بیان کرد: ورودی شهرستان انار به عنوان یکی از مبادی ورودی استان در کنترل شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و هلال احمر می باشد و از ورود تمامی کاروان های زیارتی و ماشین های ورودی از شهرهای آلوده به ویروس کرونا به استان جلوگیری خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.