سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد که این سازمان و فدراسیون فوتبال نمی‌توانند با تصمیمی یک جانبه اقدام به تعطیلی مسابقات کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهیل مهدی در مورد دلیل برگزاری مسابقات لیگ بدون تماشاگر به سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در روزهای اخیر جلسات متعددی با مسئولان مراجع ذی‌ربط بهداشتی و پزشکی داشتیم و همچنین نشستی با حیدر بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ برگزار کردیم که حاصل این جلسات صدور دو اطلاعیه بود.

وی افزود: اطلاعیه اول را مرکز پزشکی سازمان لیگ صادر کرد و دستورات پزشکی و تذکرات ضروری و لازم داده شد. اطلاعیه دوم نیز با توجه به تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مستقر در وزارت بهداشت که نهاد بالادستی محسوب می‌شود، صادر شد که همان اعلام ادامه برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی در رده بزرگسالان بدون تماشاگر است.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه سلامتی بازیکنان، کادرفنی، عوامل برگزاری و نمایندگان رسانه‌های گروهی برای سازمان لیگ فوتبال ایران اهمیت فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: ستاد مذکور ما را مجاز به برگزاری مسابقات باشگاهی کشور بدون حضور تماشاگر دانسته و به همین دلیل مسابقات لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم کشور در رده بزرگسالان برگزار می‌شود. بدیهی است در صورتی که ستاد مذکور تصمیم جدیدی اتخاذ کند، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مانند سایر ارگان‌ها و نهادهای دیگر کشور از آن تبعیت خواهند کرد.

مهدی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌تواند با تصمیم یک جانبه خود اقدام به تعطیلی مسابقات کند و با وجود اینکه نظر اولیه ما مبتنی بر تعطیلی ۱۰ روزه مسابقات بوده است، اما تابع نظرات مراجع بالادستی و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.