سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که به خاطر نبود هواداران‌مان، انگیزه بازیکنانم کم بود، گفت: تیم ما نه در کورس قهرمانی است و نه در خطر سقوط قرار دارد و به همین دلیل نیز بازیکنانم بی‌تفاوت و ریلکس بازی می‌کردند.

مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با پیکان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: بازی واقعا یک‌طرفه و کاملا در اختیار ما بود. بازی با شروع نیمه اول از نظر مالکیت توپ نیز بیشتر در اختیار ما بود. هدف پیکان این بود که از اشتباهات ما استفاده کند و به گل برسد. جالب این است که همین اتفاق نیز افتاد و با اشتباهی که خودمان داشتیم، باعث شدیم که گل اول را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: پس از اینکه گل را دریافت کردیم، تاکتیک‌مان را تغییر دادیم و تلاش کردیم از توپ های بلند استفاده کنیم . در این کار موفق بودیم و توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. در مجموع از نتیجه راضی نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: واقعا جای هواداران‌مان خالی بود. یک بازی بی‌روح را شاهد بودیم و قبل از اینکه گل را بخوریم، خوب نبودیم و بازیکنان‌مان خیلی خونسرد و ریلکس بازی می‌کردند اما پس از اینکه گل را دریافت کردیم، بازیکنان‌م به خودشان آمدند و بهتر کار کردند و جنگیدند. در مجموع نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و شرمنده هواداران شدیم. انضشاءالله بتوانیم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که امروز فوتبال بدون هوادار برای شما چگونه بود و آیا مایل هستیم که لیگ نوزدهم با این شرایط ادامه پیدا کند؟ گفت: به هیچ وجه به ادامه لیگ بدون تماشاگر تمایل ندارم. اصلا فوتبال بدون هوادار معنی ندارد. هوادار نباشد بازی‌ها به عنوان یک دیدار تدارکاتی هستند و فوتبال هیچ لذتی ندارد. بازیکن دوست دارد هوادارش در ورزشگاه باشد و به او انگیزه بددهد و شور و شوق ایجاد شود و هیجان مسابقات بیشتر شود. در مجموع بازی بدون هوادار فایده ‌ای ندارد و امیدوارم یا بازی‌ها را تعطیل کنند یا هواداران به ورزشگاه‌ها بیایند و مسائل بهداشتی رعایت شوند. اما بهترین راه این است که فوتبال همین جا تمام شود. فوتبال باید با هوادارانش هم باشند.

تاتار ادامه داد: به خاطر نبود هواداران‌مان، انگیزه بازیکنانم کم بود. زیرا تیم ما نه در کورس قهرمانی است و نه در خطر سقوط قرار دارد و به همین دلیل نیز بازیکنانم بی‌تفاوت و ریلکس بازی می‌کردند که باید برای این موضوع فکر اساسی کنیم. از همه مهم‌تر اینکه از تیم میهمان، هفت هشت نفر از اعضای هیات مدیره در ورزشگاه ما بودند ولی از تیم ما هیچ کسی در ورزشگاه نبود. ما نه هوادار داشتیم و نه یک نفر از اعضای هیات مدیره‌مان در ورزشگاه بود. متاسفانه تیم ما شرایط خوبی پس از انتخابات ندارد و شرایط خیلی بدی را دنبال می‌کنیم. از نماینده سابق شهر مسجدسلیمان انتظار بیشتری داریم و از نماینده جدید نیز به همین صورت.

وی افزود: باید تیم را حمایت کنند. این مردم هستند که رأی دادند و انتظار داریم به تیم بال و پر دهند. در هر صورت امروز نه هواداران را داشتیم و نه اعضای هیات مدیره‌ و این قدر بی‌تفاوتی آن ها جای تعجب دارد و افسوس می‌خورم که جرا باید به این صورت باشد. قانون نمی‌گذار که هوادار بیاید اما اعضای هیات مدیره که می‌توانند بیایند و به بازیکنان دلگرمی بدهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان عنوان کرد: واقعا حیف شد که نتوانستیم ببریم زیرا موقعیت داشتیم ولی انصافا بازیکنان‌مان خوب کار کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.