آنتونیو کونته از اینکه تیمش مجبور به انجام بازی بدون تماشاگر است، چندان رضایت ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لودوگورتس در دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا از شرایط آبی و مشکی‌ها ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر با اشاره به اجبار تیمش برای انجام بازی بدون تماشاگر اظهار داشت:اولین و مهمترین نکته این است که ما باید به مرحله بعد صعود کنیم زیرا رسیدن به مرحله یک‌هشتم‌نهایی مهمترین هدف فعلی است. در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کردیم اما نباید فراموش کرد هر بازی با نتیجه صفر - صفر شروع می‌شود و خطرات خاص خودش را دارد. بنابراین باید برای کسب پیروزی اشتیاق داشته باشیم و به خوبی بازی کنیم.

او درباره شیوع کرونا ویروس در ایتالیا و بدون تماشاگر برگزار شدن بازی‌ها افزود: برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران زیبا نیست و در استادیوم، باید طرفداران حاضر باشند. با این اوصاف، تصمیم برای انجام بازی بدون حضور تماشاگران به خاطر سلامتی عموم مردم گرفته شده و امیدوارم اوضاع در اسرع وقت به حالت عادی بازگردد. تقویم فشرده‌ای داریم. روی بازی با سامپدوریا متمرکز شده بودیم و تعویق این مسابقه کمی اوضاع را تغییر داد اما ما تمرین کرده‌ایم و در حال آماده شدن برای بازی‌ها هستیم. سپس در انتها خواهیم دید در چه وضعیتی قرار داریم.

کونته درباره وضعیت سانچز و اریکسن ادامه داد: این‌گونه بازی‌ها می‌توانند به عنوان آزمون‌های تاکتیکی دقیق‌تری عمل کنند. باید ببینیم آیا برخی بازیکنان مثل اریکسن تازه‌وارد یا سانچز که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در حال پیشرفت و درک بیشتری از آنچه ما از آنها در فاز هجومی و دفاعی می‌خواهیم، هستند یا نه. همچنین در این بازی‌ها می‌تواند دید آنها از نظر جسمانی در چه شرایطی قرار دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )