یکی از مدیران مشهور فوتبال باشگاهی روسیه مطالبی درباره سردار آزمون، مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت ویکند روسیه، یوری بلوس گفت: سردار آزمون نیاز به انگیزه مداومی دارد تا به یک بازیکن معمولی در زنیت تبدیل نشود. بازیکنی همانند او که در هر تیمی در جهان می‌تواند بازی کند اگر دچار وقفه شود به بازیکن معمولی تبدیل خواهد شد.

این مدیر پیشین باشگاه روستوف ادامه داد: همه به خاطر داریم که سردار آزمون در نخستین بازی‌اش برای زنیت چقدر مهیج ظاهر شد. حمله‌های پرسرعت و پروازهایش را به نمایش گذاشت. امتیاز کسب کرد و هماهنگی بسیار خوبی با دیگر زوج خود در خط حمله زنیت یعنی آرتم جیوبا داشت. این همان زوج الکساندر کژاکوف و آندره آرشاوین است. بدون سردار آزمون تصور قهرمانی زنیت در فصل گذشته غیرممکن بود، البته در نیم‌فصل نخست فصل جاری لیگ برتر روسیه کمی در سایه قرار گرفت و افت کرد. به نظر می‌رسد در بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران خودش را نشان داده که این خصوصیت یک مهاجم گلزن و رهبر است.

یوری سمین افزود: تغییر اوضاع زنیت مانع پیشرفت سردار آزمون نخواهد شد و این چالش جدیدی برای او است. سردار آزمون باید خودش را برای حضور در لیگ‌های مهم اروپا آماده کند، البته با انتقال قرضی کوکورین از زنیت به سوچی فروش آزمون در زمستان منتفی شد. در فصل تابستان با توجه به بازگشت کوکورین انتقال آزمون محتمل است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )