مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا نگرانی‌هایی که درباره احتمال عدم حضور او در مصاف خاج از خانه با رئال مادرید وجود داشت را برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا با مصدومیت جرارد پیکه در جریان تساوی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل ناپولی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران بارسلونا نگران غیبت اجباری او در ال‌کلاسیکوی یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شدند.

پیکه پس از آنکه برای دفاع توپ به هوا برخاست، فرود بدی داشت و از ناحیه قوزک آسیب دید. این مصدومیت که در دقایق تلف شده نیمه دوم بازی رخ داد، مدافع میانی اسپانیایی کاتالان‌ها را مجبور به ترک می‌کند کرد تا کلمن لنگله جای او را بگیرد.

پیکه اما پس از بازی، به دنبال انجام یک تست دوپینگ، بدون مشکلی خاص و با کمی احتیاط مسیر رختکن بارسا تا اتوبوس تیم را پیمود تا نشان دهد مشکلش جدی نیست.

در همین حال او به خبرنگارانی که در مسیرش حضور داشتند، اعلام کرد که مشکلش جدی نیست و اینکه می‌‌‌تواند در ال‌کلاسیکو حضور داشته باشد.

این خبر خوشحالی کننده‌ای برای بارسلونا و به خصوص سرمربی این تیم کیکه ستین است چرا که او پیش از این هم دو مدافعش سرخی روبرتو و جوردی آلبا را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.